لیگ ملت‌های والیبال؛ رویای بزرگ برای ایران ناتمام ماند

تهران (پانا) - تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی‌اش از مرحله گروهی دور نهایی لیگ ملت‌های 2019 مقابل برزیل شکست خورد تا نتواند به نیمه‌نهایی برسد.

کد مطلب: ۹۲۸۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد
لیگ ملت‌های والیبال؛  رویای بزرگ برای ایران ناتمام ماند

سومین شب از مرحله گروهی دور نهایی لیگ ملت‌های والیبال 2019 به میزبانی آمریکا با برگزاری یک بازی از گروه 2 آغاز شد.

تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی گروهی خود در جدال با برزیل با قبول شکست سه بر دو زمین را ترک کرد و با قرار گرفتن در رده سوم جدول رده‌بندی، از رسیدن به نیمه‌نهایی و رویای فینالیست شدن بازماند.

در این بازی، برزیل ست اول را ۲۵ بر ۲۰ به سود خود تمام کرد و با گرفتن همین ست صعودش را به نیمه نهایی قطعی کرد. در ست دوم هر چند عملکرد ایران بهتر شد اما باز هم برزیل تیم برتر میدان بود و اینبار با برد ۲۵ بر ۲۳ به کار خود پایان داد. اما در سومین ست کار برزیل سخت‌ شد و ایران با بهترین نمایش در این دیدار، توانست به پیروزی ۲۶ بر ۲۴ برسد.

دو تیم در وضعیتی پا به ست سوم گذاشتند که ایران انگیزه بازگشت و بدست آوردن برد را پیدا کرده بود و در سمت مقابل برزیل هم فهمیده بود کار آسانی نخواهد داشت. نتیجه عملکرد دو تیم در ست چهارم بازی برد و این ایران بود که توانست با برد ۲۵ بر ۲۰ کار را به ست پنجم بکشاند.

در پنجمین ست، برزیل یکبار دیگر نبض کار را در اختیار گرفت و با درخشش لوکارلی توانست این ست را با برد ۱۵ بر ۱۰ کار را تمام کند و با پیروزی سه بر دو به نیمه نهایی برسد.

بدین ترتیب از گروه 2 تیم‌های ملی والیبال لهستان و برزیل با قرار گرفتن در رده‌های اول و دوم راهی نیمه نهایی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار