مراجعه 3230 نوآموز اردبیلی به پایگاه های سنجش سلامت

پانا ( اردبیل )- رییس آموزش و پرورش استثنایی اردبیل از مراجعه 3230 نوآموز اردبیلی به پایگاه های سنجش سلامت در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۷۸۰۷
لینک کوتاه کپی شد
مراجعه 3230  نوآموز اردبیلی به پایگاه های سنجش سلامت

محمد شفایی در گفت و گو با خبرنگار پانا در اردبیل اظهار داشت : طرح سنجش سلامت دانش آموزی در راستای جای دهی صحیح نو آموزان در نظام آموزشی کشور ، بررسی میزان شیوع اختلالات جسمانی و روان شناختی کودکان بدورود به دبستان و پیش دبستان در سطح استان در حال اجرا می باشد .

او از شروع سنجش سلامت دانش آموزی برای کودکان بدورود از 1 تیرماه خبر داد و گفت : تاکنون 3230 نوآموز در سطح استان به 11 پایگاه سنجش سلامت دانش آموزی ثابت و سیار مراجعه کرده اند.

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان بیان کرد : 3 پایگاه ثابت و 1 پایگاه تخصصی در نواحی 1 و 2 اردبیل ، 2 پایگاه سیار در مناطق روستایی اردبیل و شهرستان های نیر ، نمین ، هیر و سرعین و 6 پایگاه ثابت و سیار در شهرستان های خلخال ، گرمی ، اصلاندوز ، پارس آباد ،مشگین شهر و بیله سوار دایر می باشد .

شفایی با بیان اینکه سنجش سلامت کودکان پیش دبستانی از اول شهریور در سطح استان شروع خواهد شد ، ابراز داشت : امسال علیرغم پراکندگی جمعیت دانش آموزی در استان پوشش 100 درصدی سنجش سلامت دانش آموزی را در مناطق شهری و روستایی خواهیم داشت

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار