بهره برداری از ۴۰ هزار واحد مسکن مهر در استان اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل گفت: تاکنون بیش از ۴۰ هزار واحد تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

کد مطلب: ۹۲۶۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد
بهره برداری از ۴۰ هزار واحد مسکن مهر در استان اردبیل

محبوب حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل درجریان بازدید از پروژه مسکن مهر وحدت اردبیل گفت: در اجرای طرح مسکن مهر کشور بیش از ۴۱ هزار واحد در قالب پروژه‌های شرکت‌های تعاونی مسکن مهر، تفاهم نامه سه جانبه، تسهیلات مهر احداث پروژه‌های خود مالکین در شهر‌های بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت در استان اردبیل بوده که تاکنون بیش از ۴۰ هزار واحد تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

او افزود: ما در دو شهرستان پارس‌آباد و اردبیل در تکمیل پروژه‌های مسکن مهر به مشکل برخوردیم به طوری که در شهرستان پارس‌آباد از پروژه یک هزار و ۲۹۶ واحدی ۸۲۴ واحد تکمیل و به بهره‌برداری رسیده و ۴۷۲ واحدی با ۹۵ درصد پیشرفت در مرحله نصب آسانسور است و در میراشرف اردبیل نیز از یک هزار و ۲۰۰ واحد ۶۷۲ واحد تکمیل و تحویل شده و ۵۲۸ واحد در حال اجراست.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تصریح کرد: تا آخر امسال پرونده مسکن مهر در این استان بسته خواهد شد و این در حالی است که به صورت مرتب و در طول هفته به پروژه‌های حوزه راه و مسکن به منظور اطلاع از روند اجرای پروژه‌ها بازدید می‌کنیم.

حیدری نیاز استان را در توسعه و تکمیل بزرگراه‌ها چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان دانست و بیان کرد: ما با ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار سالانه در این حوزه نمی‌توانیم خلاء‌ها و کمبود‌های گذشته را به سرعت رفع کنیم.

او با اشاره به موفقیت‌های اداره کل راه و شهرسازی استان در یک سال اخیر افزود: رتبه نخست را در حوزه مسکن و املاک، رتبه پنج کشوری را در کیفیت ساخت و ساز به دست آوردیم و در ارزیابی دستگاه‌های اجرایی استان که از طرف استانداری انجام شده اداره کل راه و شهرسازی استان رتبه نخست را در بین ادارات به دست آورد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان بیان کرد: تا پایان امسال علاوه بر تکمیل و افتتاح ۴۰ کیلومتر بزرگراه، تکمیل مسکن مهر استان را پیگیری می‌کنیم و تلاش و جدیت بر دستیابی به اهداف تعیین‌شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار