افزایش 20 درصدی حضور دانش آموزان اردبیلی در پایگاه های تابستانی اوقات فراغت

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت: پیش بینی می شود 86 هزارو 354 نفر از دانش آموزان استان در پایگاه های تابستانی اوقات فراغت مشارکت داشته باشند که این تعداد در مقایسه با آمار سال گذشته 20 درصد افزایش را نشان می دهد.

کد مطلب: ۹۲۵۸۵۱
لینک کوتاه کپی شد
افزایش 20 درصدی حضور دانش آموزان اردبیلی در پایگاه های تابستانی اوقات فراغت

احمد ناصری با حضور در برنامه " با مسؤولان" سیمای مرکز اردبیل با عنوان اینکه در پایگاه های تابستانی اوقات فراغت، دانش آموزان نسبت به انجام دانسته ها، علایق و مهارت های دست یافته اهتمام می ورزند، اظهار داشت: دانش آموزان در این کلاس ها علاقه، استعداد و توانایی خئیش را در زمینه های فرهنگی، هنری و اجتماعی ارزیابی می کنند.

او با بیان اینکه رویکرد برنامه های اوقات فراغت، عموما تعلیم و تربیت با تمرکز بر ساحت های غیر درسی و مهارت آفرینی و توسعه مهارت اجتماعی است، گفت: برنامه های تابستانی اوقات فراغت در 5 محور شامل " مهارت های ارتباطی معرفتی، هویتی و بصیرتی، فرهنگی هنری و نشاط آور و شادی بخش، حرفه ای، اقتصادی و اشتغال زایی و مهارت های ورزشی و سلامت، پیش بینی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه کلاس های اوقات فراغت فرصتی است برای بازآفرینی و تقویت روحیه نشاط و شادابی روحی و جسمی دانش آموزان تصریح کرد: در تابستان 97 تعداد 64 هزارو 238 نفر دانش آموز بدون تکرار شرکت داشتند که پیش بینی می شود امسال این تعداد به 86 هزار و 354 نفر ارتقا پیدا کند.

ناصری همچنین با عنوان اینکه دانش آموزان از اول تیرماه سال جاری می توانند در این پایگاه ها ثبت نام کنند، اظهار داشت: این کلاس ها که در 8 هفته کامل برگزار خواهد شد، در هفته دوم تیرماه شروع و تا پایان مردادماه ادامه خواهد یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار