افتتاحیه مرکز نیکو کاری شهدای دانش آموز

بجنورد (پانا) -مدیر کل آموزش وپرورش خراسان شمالی : آموزش و پرورش را نهادی دانست که بیشترین نفوذ را در توسعه فرهنگ نیکوکاری دانش‌آموزان دارد.

کد مطلب: ۹۲۴۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه مرکز نیکو کاری شهدای دانش  آموز

عباس سعیدی در آیین افتتاحیه مرکز نیکوکاری شهدای دانش‌آموز اداره کل آموزش‌وپرورش خراسان شمالی اظهار کرد: شهدا اولین خیرین هستند که جان خود را برای رفاه مردمان بدون منت اهدا کرده‌اند و افتتاح این مرکز رخ دادی بی‌سابقه در تاریخ خراسان شمالی است.

وی در ادامه افزود: این مرکز در جهت کمک به دانش آموزان نیازمند و کم‌توان مالی افتتاح می‌شود و اولین خیرین ما در آموزش‌وپرورش معلمان ما هستند که یکی از خصوصیات این مرکز تولید به مصرف بوده و هر آنچه در این مرکز جمع‌آوری بشود بدون واسطه به دست ذی‌نفعان و دانش آموزان نیازمندان برسانند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان شمالی در خصوص اهداف افتتاح مرکز نیکوکاری شهدای دانش‌آموز بیان کرد: این مرکز بعد از افتتاح برای پشتیبانی از جریان تعلیم و تربیت افتتاح می‌شود که با توجه به اینکه دانش آموزان نیازمند دارای عزت‌نفس هستند و مدیران مدارس با توجه به عزت و تکریم نسبت به این دانش آموزان عمل کنند.

وی در ادامه افزود: افتتاح این مرکز یک حرکت فرهنگی و نوع‌دوستانه است و این مرکز آمادگی جذب کمک همه خیرین را دارد.

مجید الهی راد سخنران دیگر مراسم در ادامه بیان کرد: یکی از موضوعاتی که در کتب درسی آموزش داده می‌شود فرهنگ نوع‌دوستی و کمک به دیگران و هم نوع است.

وی در ادامه افزود: یکی دیگر از موضوعاتی که شاهد بودیم حضور دانش آموزان با وضع نامطلوب در مدارس روستایی و حاشیه‌ای شهرها بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی با اشاره به اولویت‌های افتتاح این مرکز بیان کرد: اگر اولویت‌ها شناخته‌شده باشد با افتتاح مرکز نیکوکاری شهدای دانش‌آموز می‌توان در مسیر کمک‌رسانی درست و به‌موقع به دانش آموزان یاری رساند.

الهی راد در انتها در خصوص افتتاح این مرکز گفت: این مرکز برای کمک‌رسانی بدون واسطه و دور از بروکراسی اداری فعالیت می‌کند و آموزش‌وپرورش دستگاهی هست که همه با آن ارتباط داریم و افتتاح این مرکز منشأ خیروبرکت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار