معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان اظهار کرد:

المپیاد آماده و طرح ملی دادرس یکی از بهترین طرح‌های حاصل همکاری جمعیت هلال احمر و آموزش و پرورش

همدان (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش همدان در آیین اختتامیه هفتمین دوره المپیاد آماده استانی ویژه تیم‌های طرح دادرس دانش آموزی که در اردوگاه ابوذر همدان برگزار شد، از آموزش خود امدادی بیش از 3 هزار دانش آموز استان در قالب 220 تیم توسط مربیان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در مدارس خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۲۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد
المپیاد آماده و طرح ملی دادرس  یکی از بهترین طرح‌های حاصل همکاری جمعیت هلال احمر و آموزش و پرورش

عبدالله جعفری اظهار کرد: اجرای المپیاد آماده و طرح ملی دادرس در 7 سال اخیر یکی از بهترین طرح‌هایی بوده که جمعیت هلال احمر با همکاری آموزش و پرورش آن را برگزار کرده است.

او با بیان این که پس از برگزاری مراحل شهرستانی و استانی این المپیاد، تیم های دختران و پسران شهرستان ملایر توانستند با کسب بیشترین امتیاز به مرحله کشوری راه یابند، افزود: در بخش دختران پس از شهرستان ملایر تیم های اسدآباد و لالجین و در بخش پسران نیز تیم های اسدآباد و ناحیه 1 همدان توانستند رتبه های دوم و سوم را کسب کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان با اشاره به این که در بخش مسابقه طرح بشر دوستی نیز دختران شهرستان رزن و پسران لالجین حائز رتبه برتر شدند، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری المپیاد آماده، آموزش و یادگیری است تا دانش آموزان بیاموزند که در روزهای سخت و در اسرع وقت به خود، خانواده و اجتماع کمک کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار