اجرای دوره بازآموزی طرح ملی دادرس آموزشگاههای برگزیده شهرستان خنج

خُنج (پانا) - دوره بازآموزشی طرح دادرس برای دانش آموزان مقطع متوسطه اول پایه هشتم دختر وپسر در مرکز هلال احمر شهرستان خنج برگزار شد .

کد مطلب: ۹۲۲۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
اجرای دوره بازآموزی طرح ملی دادرس آموزشگاههای برگزیده شهرستان خنج

حسین راستی کارشناس واحد جوانان شعبه هلال احمر شهرستان خنج بیان کرد :طرح ملی دادرس از آبان ماه 1397 در 10 آموزشگاه متوسطه اول شهرستان خنج، پایه هشتم در قالب آموزشهای امداد و کمکهای اولیه ، اسکان اضطراری ، چادر زنی ، خروج ایمن و ... شروع شد وپس از آموزشهای لازم در بهمن و اسفند 97 دو تیم برتر آموزشگاه دخترانه محمدامین انصاری و دیگری اموزشگاه نورائی مشخص شدند .

راستی افزود : تیمهای برتر می بایست جهت رقابت در المپیاد استانی که درشهر سپیدان برگزارمی شود در تاریخهای 16 و 17 و18 تیر ماه 1398 در مکان برگزاری حضور یابند. .اما آموزشهائی که این روزها برگزار می شود صرفا جهت توان افزائی و بازآموزی است و جهت آمادگی بیشتر دانش آموزان برای شرکت در مرحله استانی می باشد.

حسین میرشکاری مسوول سازمان دانش آموزی اداره آموزش پرورش شهرستان خنج نیز بیان کرد:دانش آموزان در این طرح مهارت‌های امدادی را با عنوان «دادرس» یعنی دانش‌آموزان آماده در روزهای سخت به صورت کلاس‌های تئوری و عملی آموزش می‌بینند .

میرشکاری عنوان کرد: هدف از اجرای این طرح آشنایی دانش آموزان با مهارت امدادی، پیشگیری از حوادث و آموزش خود مراقبتی است واینکه هر دانش آموز بتواند اقدامات امدادی لازم را به افراد مصدوم حادثه دیده وگرفتار درحادثه تا قبل از رسیدن نیروهای امدادی متخصص ارائه دهد.

خبرنگار:سمیراابونجمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار