کریمی: بزودی ساختمان طرح نماد افتتاح خواهد شد

تهران (پانا) - کریمی در جمع دست اندرکاران کمیته نماد در منطقه 9 تهران  طرح نماد را یکی از طرح های فاخر و ارزنده آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: باید در این طرح گامهای اساسی را برداریم.

کد مطلب: ۹۲۰۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد
کریمی: بزودی ساختمان طرح نماد افتتاح خواهد شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران که در جمع دست اندرکاران طرح نماد با حضور مدیران مناطق 9- 12- 16 و 18 و معاونین پرورشی مناطق مذکور، کارشناسان آسیب های اجتماعی، مشاوران، معاون تربیت بدنی و سلامت شهر تهران، رئیس اداره مشاوره و آسیب های اجتماعی و مدیر مرکز مشاوره توحید و مسئول انجمن و اولیاء اداره کل در منطقه 9 تهران برگزار شده بود؛ اعلام کرد: طرح نماد، یکی از طرح های فاخر و ارزنده آموزش و پرورش بوده و باید در این طرح گامهای اساسی را برداریم.

عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران افزود: بزودی ساختمان طرح نماد افتتاح خواهد شد و باید تلاش کنیم از ظرفیت دستگاههای برون سازمانی استفاده مناسبی داشته باشیم.

کریمی خاطرنشان کرد: باید از تمامی دست اندرکاران این طرح تقدیر و تشکر ویژه ای داشته باشیم که علیرغم کاستی های فراوان کارهای بسیار خوب و ارزنده ای انجام دادند و فقط نباید به شناسایی و تشخیص اکتفا کنیمو باید تلاش کنیم خروجی مناسبی از این طرح داشته باشیم.

در ادامه محمدی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل گفت: باید تمامی کاستی ها را به اطلاع مسئولین بالادستی برسانیم. سپس مدیران مناطق به ارائه گزارشی در این مورد پرداختند و به تبیین طرح در مناطق خود پرداختند. همچنین معاونین پرورشی، کارشناسان آسیب های اجتماعی، مدیر کلینیک توحید به بررسی این طرح پرداختند. رئیس اداره مشاوره و رئیس اداره آسیب های اجتماعی نیز در مورد اهمیت این طرح نکاتی را متذکر شدند.

در پایان مقرر شد که از دست اندرکاران طرح در تابستان با حضور مسئولین تقدیر گردد و از ظرفیت دستگاههای برون سازمانی استفاده بهینه تری صورت پذیرد؛ و در این راستا کمیته ای علمی تشکیل گردد و تغذیه مناسب فکری برای مدرسین، خانواده ها و دانش آموزان تعبیه و فراهم گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار