مدیر کل آموزش و پرورش کردستان یکی از برنامه های مهم مدرسه محوری را توانمند سازی نیروی انسانی عنوان کرد

سنندج(پانا)-با حضور مدیر کل آموزش و پرورش کردستان، ششمین نشست ستاد استانی نظام راهبری مدرسه محوری در آموزش و پرورش کردستان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۹۳۶۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش کردستان یکی از برنامه های مهم مدرسه محوری را توانمند سازی نیروی انسانی عنوان کرد

این نشست با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان، معاونین اداره کل و اعضای ستاد به منظور بررسی آخرین اقدامات ستاد و تصمیم گیری در خصوص نحوه برگزاری دوره های آموزشی ویژه مدیران مدارس برگزار شد .

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در این نشست با تشکر از اقدامات ستاد استانی، شهرستانها و مناطق در پیگیری برنامه های مدرسه محوری به ویژه دبیرخانه استان در پیگیری امور، یکی از برنامه های مهم مدرسه محوری را توانمند سازی نیروی انسانی و برگزاری دوره های پیش بینی شده عنوان کرد .

قربانی ضمن استماع گزارش اقدامات استان در راستای برگزاری دوره های آموزشی ویژه مدیران مدارس تاکنون، خواستار تمهید مقدمات و برنامه ریزی برای برگزاری سایر دوره ها با هماهنگی دبیرخانه کشوری و هم چنین دوره های آموزشی پیش بینی شده برای اعضای شورای معاونین اداره کل شد .

در ابتدای این نشست صدیقه عبدالهی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان با اشاره به درخواست وزارت برای ارسال گزارش اقدامات مدرسه محوری ، گفت: بیستم هر ماه گزارش تفصیلی اقدامات توسط دبیرخانه استان به وزارت ارسال و مورد ارزیابی قرار می گیریم .

وی از مسئولین برنامه های مدرسه محوری در استان خواست در پایان هر هفته گزارش اقدامات برنامه تحت مدیریت خود را به دبیرخانه استانی ارسال نمایند تا ضمن جمع بندی فعالیت های صورت گرفته به صورت دقیق و طبق زمان بندی مشخص گزارش نهایی تدوین و اطلاع رسانی شود .

طالب محمدی معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان نیز گزارشی از برگزاری دوره های آموزشی ویژه مدیران مدارس در اجرای مدرسه محوری ارائه کرد و گفت: از 10 دوره پیش بینی شده تاکنون 4 دوره برگزار و یا در حال انجام است .

وی هم چنین از پیش بینی 9 دوره برای شورای معاونین اداره کل، مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق خبر داد و گفت: تا کنون یک دوره برگزار شده است و برای برگزاری سایر دوره نیز برنامه ریزی شده است .

گفتنی است در این نشست پیرامون برگزاری دوره های آموزشی ویژه مدیران مدارس، هزینه های برگزاری دوره و تاریخ اتمام و صدرو گواهی نامه و ... بحث و تبادل نظر شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار