رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان: حرف اصلی سند تحول تربیت همه‌جانبه است

تهران(پانا) - گردهمایی و دوره آموزشی مدیران ، معاونان و نماینده گروه های آموزشی مدارس استعدادهای درخشان شهرستانهای استان تهران با حضور ، معاون وزیر و رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان در اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران برگزارشد.

کد مطلب: ۹۱۸۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد
رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان: حرف اصلی سند تحول تربیت همه‌جانبه است

در این همایش که با موضوع آموزش و پرورش و سند تحول بنیادین برگزار شد فاطمه مهاجری در سخنانی اظهار کرد: ما می‌دانیم با سند تحول بنیادین که یک سند بالا دستی است فاصله داریم ولی باید تلاش کنیم تا این فاصله را از میان برداریم .

او افزود : باید تربیت همه جانبه را در مدرسه دنبال کنیم. مدال‌آوری در آموزش برای تربیت کافی نیست.

رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان گفت: حرف اصلی سند تحول تربیت همه‌جانبه است و سعی می‌کند از همه جهت انسان کاملی را تربیت کند.

او خاطر نشان کرد: یعنی با عمل به این سند انسانی ساخته خواهد شد که در هر نقشی قرار بگیرد وظیفه خود را به بهترین شکل ادا می‌کند و او نه فقط یک جراح خوب می‌شود بلکه وقتی مادر است یک مادر کامل و وقتی پدر است خصوصیات یک پدرکامل را به منصه ظهور می‌رساند .

مهاجری با اشاره به ویژگی‌های مثبت دانش آموزان سمپاد بیان کرد: آرزومندیم مدارس استعدادهای درخشان در تحقق سند تحول در کشور تبدیل به الگو شوند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار