امام جمعه فیروزکوه: خانواده‌های شهدا و ایثارگران ولی نعمت ما هستند

فیروزکوه(پانا) - مراسم گلریزان و عطرافشانی مزار شهدای شهرستان فیروزکوه و تجلیل از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران به مناسبت فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور مسئولین شهرستانی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۷۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه فیروزکوه: خانواده‌های شهدا و ایثارگران ولی نعمت ما هستند

حجت الاسلام امیری ارجمند، امام جمعه فیروزکوه در این مراسم ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر به دست رزمندگان غیور میهن اسلامی بیان داشت: اگر بعضی از مردم در مقابل بعضی از انسان‌ها ایستادگی نمیکردند امروزه شاهد آن بودیم که هر یک از مراکز دینی و نماد های مذهبی کشورمان را نابود میکردند.

او در ادامه خاطر نشان کرد: شهدا و مدافعان حرم ما بودندکه با انسان‌های فاسد و دشمنان این مرز و بوم مقابله کردند و جان خود را فدا کردند تا این مراکز دینی و نماد‌های مذهبی و ایمان و تقوا سالم بمانند، و اگر امروزه بناهای مذهبی کشور خود را سالم میبینیم به خاطر جان فشانی‌های شهدایمان است.

او افزود: اگر امروزه دشمنان سر و صدایی به راه انداختند که میخواهند با مردم ما جنگ کنند، عده ای از انسان‌های بزدل و ترسو در داخل کشور هستند که حرف دشمنان را تکرار میکنند که شاید جنگ شود، اما مقام معظم رهبری( مدظله العالی) فرمودند، جنگ هرگز نمیشود گرچه امروز جنگ اقتصادی، روانی و رسانه ای داریم و دشمنان آرایش جنگ گرفته اما ما نیز باید در مقابل هیبت کاذبانه دشمنان آرایش جنگ بگیریم و آماده باشیم.

حجت الاسلام امیری ارجمند تصریح کرد: آن زمانی که ما هیچگونه آمادگی جنگ نداشتیم دشمنان صد‌ها جنگ را در نقاط مختلف عالم به راه می انداخت و ما با دستانی خالی در مقابل آنان ایستادیم، اما امروز نه تنها بالقوه بلکه بالفعل آماده جنگ با بیگانگان هستیم، و در هر خانواده و جوانان و نوجوانان این آمادگی را دارند .

این مقام مسئول با اشاره به سخن آیت الله خامنه ای( مدظله العالی) که فرمودند، من تمام حواسم به جوانان انقلابی است، گفت: ما جوانان انقلابی فراوان داریم و ما باید در مقابل دشمن که تهاجم فرهنگی به راه انداخته اند آماده جنگ باشیم، از مسئولین میخواهیم که به درخواست مردم لبیک بگویند زیرا این مردم به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران ولی نعمت ما هستند و مسئولین ما باید بدانند که پشت هر میزی که نشسته اند مرهون ریخته شدن خون ده‌ها شهید هستیم و باید پاسدار خوبی برای آنان باشیم.

/خبرنگار: فاطمه شاه حسینی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار