در گفت‌وگو با پانا مطرح شد

راهکار رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران برای رفع مشکلات پله‌های برقی مترو

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران درباره مشکلات پله‌های برقی در خطوط مترو تهران گفت بهترین راهکار این است که برای احداث پله‌های جدید از سرمایه‌گذار استفاده شود.

کد مطلب: ۹۱۶۹۷۵
لینک کوتاه کپی شد
راهکار رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران برای رفع مشکلات پله‌های برقی مترو

محمد علیخانی در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: پله‌هایی که از قبل وجود داشته و اکنون به مشکل برخورده است، باید تعمیر شود اما برای تامین منابع پله‌هایی که قرار است، احداث شود، مشکلاتی وجود دارد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به راهکاری برای حل مشکلات پله‌های برقی در مترو گفت: بهترین راهکار این است که برای احداث پله‌های جدید از سرمایه‌گذار استفاده شود. ما هم توصیه کردیم که از سرمایه‌گذار استفاده شود. در این راستا سرمایه‌گذار می‌تواند از محل تبلیغاتی که بر روی پل انجام می‌شود، بازگشت سرمایه خود را داشته باشد.

وی تصریح کرد: بنابراین فکر می‌کنم اگر حوزه سرمایه‌گذاری به ویژه در حوزه حمل و نقل را به طور جدی فعال‌تر کنیم، مشکلات پروژه‌ها حل می‌شود چون پروژه‌های زیادی داریم که می‌توانیم از طریق سرمایه‌گذار انجام دهیم گرچه در خیلی از موارد غفلت شده است و مسایل جزئی پیگیری می‌شود در صورتی که باید مسایل مهم و مواردی که مربوط به بهبود خدمات برای مردم است، بیشتر به آن پرداخته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار