مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه خبر داد:

ورزش بهترین مسیر وانتخاب برای دانش آموزان در اوقات فراغت می باشد

گناوه، بوشهر (پانا) - مدیر آموزش وپرورش شهرستان گناوه گفت : با توجه به علاقه‌مندی که در بین دانش آموزان وجود دارد ورزش بهترین مسیر وانتخاب برای دانش‌آموزان در اوقات فراغت است.

کد مطلب: ۹۱۶۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
ورزش بهترین مسیر وانتخاب برای دانش آموزان در اوقات فراغت می باشد

اسکندر احمدی، مدیر آموزش وپرورش شهرستان گناوه در جلسه شورای آموزش وپرورش گفت:حدود ۱۸ هزار دانش آموز تا مدت زمان کوتاه دیگر با یک وقت آزاد سه ماهه روبروهستند وآموزش وپرورش در کنار اداره ورزش وجوانان وهمچنین شهرداری ودیگر نهادها باید بتواند اوقات فراغت خوب و سالمی برای آنها مهیا کنند.

وی افزود:با توجه به علاقه مندی که در بین دانش آموزان وجود دارد ورزش بهترین مسیر وانتخاب برای دانش آموزان است وما باید تفریحات سالم برای آنها در نظر بگیریم واستعداد آنها را شناسایی و شکوفا سازیم.

احمدی اظهار داشت:تمام امکانات ورزشی آموزش وپرورش که شامل ۱۲ مکان ورزشی است را با برنامه ریزی در اختیار دانش آموزان قرار می دهیم و سعی می کنیم که این اتفاق به صورت محله به محله انجام گیرد.

وی تصریح کرد:دوکانون شهید یوسف دشتی برای پسران وکانون الزهرا(س)برای دختران وهمچنین دارالقرآن جواد الایمه(ع) یکی از فعالترین مراکز قرآنی استان است که برای پذیرش دانش آموزان آمادگی کامل دارند.

رحمان عمادی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه گفت:اوقات فراغت با اتمام سال تحصیلی آغاز می شود و در حضور نوجوانان وجوانان در ورزش گستردش می یابد و این نکته روشن کار است ولی ما با کمبود امکانات وفضاهای ورزشی روبه رو هستیم و در بعضی از رشته ها جوابگوی آنها نخواهیم بود.

وی افزود: اداره ورزش وجوانان در حوزه آموزش وقهرمانی فعالیت دارد که در تابستان و اوقات فراغت در سال های گذشته توانسته ایم استعدادها را شناسایی و شکوفا سازیم که این توانایی وشکوفایی با همکاری آموزش وپرورش بوده است.

عمادی بیان داشت:آموزش و پرورش توانسته در این چند سال اخیر فضاهای ورزشی زیادی به وجود آورد و این کمک زیادی به اداره ورزش کرده است و انتظار می رود که شهرداری،گمرک ودیگر نهادها نیز برای ساخت وایجاد فضاهای ورزشی همکاری بیشتری داشته باشند.

وی تصریح کرد: اداره ورزش و جوانان شهرستان گناوه با داشتن ۳۰ هییت ورزشی،یک استخر سر پوشیده برای بانوان و آقایان،دوچمن بزرگ و۵ سالن ورزشی آماده استقبال از اوقات فراغت تابستانی نوجوانان و جوانان است.

رقیه یوسفی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان گناوه گفت:اوقات فراغت اگر منتهی به مسابقات ورزشی و اردوها باشد جذابیت و لذت وهمچنین استقبال بیشتری از سوی جوانان ونوجوانان در برخواهد داشت.

وی افزود:گناوه به عنوان یک شهر بندری باید استفاده از دریا و ساحل و ورزش های آبی را داشته باشد ومی توان با برنامه ریزی ومدیریت خوب ومناسبی استفاده کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار