مدرسه مهم ترین محور اجرای سند تحول بنیادین

رشت (پانا) -مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: سند تحول بنیادین نقشه راه آموزش و پرورش است و ضروری است تمام ارکان مدرسه با این سند بزرگ و تحول آفرین آشنا شوند.

کد مطلب: ۹۱۶۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه مهم ترین محور اجرای سند تحول بنیادین

به گزارش پانا به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، نادر جهان آرای در جلسه شورای هماهنگی و اجرای سند تحول بنیادین با اشاره به اهمیت اجرای همه جانبه این سند در مناطق مختلف استان گفت: مسئولان و کارشناسان باید با مطالعه دقیق در زیرنظام های شش گانه در تصمیم گیری های کارشناسی خود بر اساس این برنامه عمل کنند. وی با اشاره به برخی اقدامات انجام گرفته در راستای اجرای سند تحول بنیادین خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاههای آموزشی ویژه مربیان آموزشی، برگزاری گام دوم کارگاه آموزش اولیا ، اجرای پروژه مهر با تأکید بر استقرار پایه دوازدهم، صدور مجوز برخی رشته ها مانند: تأسیس رشته تربیت بدنی و معماری داخلی در دو هنرستان دولتی و غیر دولتی و برگزاری جلسات بهبود کیفیت در شهرستانها برخی از این اقدامات در جهت تحقق سند تحول بنیادین هستند. مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان افزود: تاکنون 376 برنامه از طرف وزارتخانه به استان ها ابلاغ شده که این برنامه ها مشتمل بر 1359 فعالیت است که تا 15 خرداد برنامه های استان به مناطق ابلاغ خواهد شد.

سعید فلیحی دبیر شورای هماهنگی و اجرای سند تحول بنیادین هم در این جلسه گفت: تاکنون 5 نشست تخصصی و کارگاهی در جهت تبیین گام های اجرایی تدوین برنامه با روسا و مسئولان بخش های مختلف آموزش و پرورش برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار