آزمون حضوری - الکترونیکی برنامه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس 28 خرداد ماه 98 در کردستان برگزار می شود

سنندج(پانا) - رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات آموزش و پرورش کردستان از برگزاری آزمون حضوری - الکترونیکی برنامه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس در 28 خرداد ماه 98 همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۵۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد
آزمون حضوری - الکترونیکی برنامه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس 28 خرداد ماه 98  در کردستان برگزار می شود

محمدرضا وینسفهان رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات آموزش و پرورش کردستان صبح امروز با اعلام این خبر گفت: برگزاری این آزمون در راستای اجرای سیاست مدرسه محوری است و باید تهمیدات لازم برای اجرای این آزمون اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه داوطلبان براساس فهرست اسامی شرکت کنندگان در سامانه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس در سه دسته گروه بندی می شوند؛ گفت: آزمون روز سه شنبه 28 خرداد ماه 98 از طریق سامانه جامع مدیریت یادگیری آموزش فرهنگیان به نشانی www.ltms.medu.ir برگزار خواهدشد.

مسئول برنامه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس استان با بیان اینکه آزمون براساس منابع و محتوایی برگزار می شود که در سامانه های آموزش و پرورش اطلاع رسانی شده است؛ گفت: منابع و محتوای آزمون علاوه بر اطلاع رسانی ها قبلی از تاریخ 25 اردیبهشت ماه 98 در سامانه جامع مدیریت یادگیری آموزش فرهنگیان برای کلیه داوطلبان پست مدیریت مدارس نیز در دسترس خواهد بود.

به گفته وینسفهان سوالات آزمون 100 سوال در 10 محور می باشد و داوطلب می بایست حداقل 60 درصد از نمره آزمون برای ورود به مرحله بعد را کسب کرده باشد .

رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات آموزش و پرورش کردستان، تصریح کرد: داوطلبان پست مدیریت مدارس می توانند از تاریخ 27 اردیبهشت ماه 98 با مراجعه به سامانه جامع مدیریت یادگیری آموزش فرهنگیان به نشانی www.ltms.medu.ir از منوی سمت راست، بخش جشنواره ها و مسابقات را کلیک کرده و پس از انتخاب گزینه مسابقات و جشنواره های ثبت شده، وارد بخش آزمون انتخاب و انتصاب مدیران شوند و اطلاعات لازم را جهت آمادگی در آزمون دریافت نمایند.

وینسفهان در پایان خاطر نشان کرد: پس از برگزاری آزمون از پذیرفته شدگان، در هفته اول تیرماه مصاحبه حضوری پذیرفته شدگان آزمون الکترونیکی برگزارخواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار