تنفس پاک در تهران طی ۲۴ ساعت گذشته

تهران (پانا) - شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرد که هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته منتهی به 8 صبح امروز در شرایط پاک بوده است.

کد مطلب: ۹۰۹۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد
تنفس پاک در تهران طی ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش روابط عمومی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشاندهنده کاهش میزان ناپایداری جوی طی امروز چهارشنبه ۴ اردیبهشت نسبت به روز گذشته است و طی امروز شرایط برای تجمع موقتی آلاینده‌ها طی برخی ساعات فراهم می‌شود همچنین وزش باد به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه طی برخی ساعات به ویژه بعد ازظهر در بهبود شرایط موثر است.

با تداوم این وضع جوی تا صبحگاه فردا پنج‌شنبه ۵ اردیبهشت افزایش نسبی در غلظت برخی آلاینده‌ها مشاهده می‌شود. هرچند با تغییر شرایط جوی در طول روز به‌تدریج بر میزان ابرناکی و سرعت وزش باد افزوده می‌شود و پراکندگی آلاینده‌ها و بهبود کیفیت هوای پایتخت را به دنبال دارد.

بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا با وجود افزایش نسبی غلظت آلاینده‌ها در برخی ساعات امروز شرایط سالم کیفیت هوا در بیشتر مناطق شهر تهران برقرار است. از بعد ازظهر فردا نیز با افزایش میزان ناپایداری جوی وضع کیفیت هوای پایتخت در شرایط بهتری قرار می‌گیرد.

کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته تهران منتهی به ۸ صبح امروز با میانگین ۴۸ در شرایط پاک قرار داشت و کیفیت هوای هم اکنون نیز با میانگین ۷۰ در شرایط سالم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار