در گفت و گو با پانا

ستاره اسکندری: اعتماد به هنرمندان دزدی یا سوءاستفاده به بار نمی‌آورد

هر خبری که می‌خواستم از طریق فضای مجازی می‌گرفتم

تهران (پانا) - بازیگر سینما و تلویزیون گفت: هنرمندان همیشه از دل و جان به مردم کمک کرده‌اند، مردم به ما اعتماد دارند زیرا می‌دانند در آینده دزدی یا سوءاستفاده‌ای از این اعتماد به بار نمی‌آید.

کد مطلب: ۹۰۸۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد
ستاره اسکندری: اعتماد به هنرمندان دزدی یا سوءاستفاده به بار نمی‌آورد

ستاره اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره نقش هنرمندان در شکل‌گیری کمپین‌های اجتماعی در هنگام حوادث و مشکلات عمومی در کشور گفت: هنرمندان روحیه لطیفی دارند که به واسطه آن حساسیت بیشتری نسبت به وقایع تلخی که برای مردم رخ می‌دهد نشان می‌دهند. این روزها پیکره ایران زخمی شده است و ملت ایران محزونند، در این میان هر هنرمند با هنری که دارد به مردم کمک می‌کند.

وی افزود: مشکلات اجتماعی و اتفاقات طبیعی همیشه دردآور بوده‌اند و زمانی که بخش عظیمی از مردم ما درگیر این بلایا و مشکلات می‌شوند، هنرمندان همیشه به کمک مردم می‌شتابند و همین موضوع باعث شده مردم اعتماد کنند و سرمایه یا نیروی خود را در اختیار آنها بگذارند؛ زیرا می‌دانند دزدی یا سواستفاده‌ای صورت نمی‌گیرد.

این بازیگر همچنین درباره تشکل‌ها و اصناف هنرهای نمایشی که در فاجعه سیل اخیر در کنار مردم بودند عنوان کرد: خانه سینما و خانه تئاتر اقدامات بسیار موثری برای کمک به افراد سیل‌زده انجام داده‌اند.

الهام پاوه‌نژاد مانند یک نیروی هلال احمر کمک می‌کرد

وی ادامه داد: تعداد معدودی از هنرمندان به‌صورت واقعی برای کمک به مردم در مناطق سیل‌زده حاضر شدند، اما همین تعداد سعی داشتند نهایت تلاششان را کنند؛ ازجمله این افراد می‌توان به الهام پاوه‌نژاد اشاره کرد که واقعا مانند یک نیروی هلال احمر کمک می‌کرد و در هدایت مردم و انجام امور در معنای واقعی کلمه مدیریت داشت.

اسکندری در پایان گفت: اصلا علاقه‌ای به تلویزیون ندارم و در این مدت فرصتی برای تماشای آن نداشتم. هر اطلاع‌رسانی یا خبری که می‌خواستم دریافت کنم از طریق فضای مجازی می‌گرفتم. اگرچه فکر کنم وظیفه اصلی اطلاع‌رسانی درمورد مناطق سیل زده باید در تلویزیون انجام شده باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار