کمک یک میلیارد تومانی اردبیلی‌ها به سیل‌زدگان

اردبیل (پانا) - مدیرکل کمیته امداد اردبیل گفت: مردم نیکوکار استان اردبیل با کمک‌های خود به یاری هموطنان سیل زده شتافتند و تاکنون یک میلیارد تومان به صورت نقدی و غیرنقدی کمک کرده اند.

کد مطلب: ۹۰۷۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد
کمک یک میلیارد تومانی اردبیلی‌ها به سیل‌زدگان

حسین دشتی در حاشیه ارسال چهارمین کاروان کمک‌های مردمی استان اردبیل به مناطق سیل‌زده اظهار داشت : مردم نیکوکار استان اردبیل با کمک‌های خود به یاری هموطنان سیل زده شتافتند و تاکنون یک میلیارد تومان به صورت نقدی و غیرنقدی کمک کرده اند .

او افزود: بیش از ۱۷۰ میلیون تومان از کمک‌های اهالی استان اردبیل به مناطق سیل زده به صورت نقد و از طریق سامانه آنی‌پرداخت و سایر راه‌های الکترونیکی به سیل‌زدگان اختصاص داده شده است .

مدیرکل کمیته امداد استان تصریح کرد : کمک‌های نقدی به صورت سریع و ساده‌تری به دست آسیب‌دیدگان از سیل‌های اخیر می‌رسد که از تمامی نیکوکاران اردبیلی خواستاریم در صورت امکان از این طریق یاری‌رسان سیل‌زدگان باشند .
اوبا بیان اینکه ۴۵۰ میلیون تومان از کمک‌های مردم خیر استان اردبیل از طریق مراکز نیکوکاری به مناطق سیل‌زده ارسال شده است، افزود: مردم نوعدوست اردبیل با مراجعه به مساجد، مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های کمیته امداد به خوبی به مسئولیت اجتماعی خود عمل کرده و در این روزهای سخت هموطنان سیل‌زده را تنها نگذاشته‌اند .
دشتی به ارسال ۱۲ هزار و ۱۳۰ دست البسه و کفش نو به مناطق سیل‌زده اشاره کرد و افزود: با توجه به شرایط نامناسب سیل‌زدگان ضرورت دارد بیش از پیش به یاری کودکان و سایر آسیب‌دیدگان بشتابیم که در این روزها چشم امید به راه خیران دوخته‌آند .
مدیرکل کمیته امداد استان ارسال بسته‌های موادغذایی و آب معدنی را از دیگر اقدامات خیرخواهانه نیکوکاران اردبیلی برشمرد و گفت: همچنان آماده دریافت کمک‌های مردمی برای ارسال به مناطق سیل‌زده هستیم تا در این شرایط سخت، امید و شادابی را به سیل‌زدگان و آسیب‌دیدگان اهدا کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار