رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران در گفت‌وگو با پاناخبرداد

آمادگی شهرداری تهران در برابر سیلاب احتمالی پایتخت

تهران (پانا) - رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران درباره آمادگی شهرداری تهران در مقابل مخاطراتی همچون سیلاب گفت شهرداری تهران در برابر سیلاب احتمالی در پایتخت از آمادگی لازم برخوردار است.

کد مطلب: ۹۰۶۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی شهرداری تهران در برابر سیلاب احتمالی پایتخت

ناهید خداکرمی در گفت‌وگو با پانا با اشاره به آسیب‌های ناشی از دستکاری در طبیعت گفت: تعرض به بستر رودخانه‌ها و ساخت‌و‌ساز بی‌رویه یکی از موضوعاتی است که به دنبال وقوع حوادث، مخاطرات را تشدید می‌کند بنابراین این موضوع باید ساماندهی شود و به سمت‌و‌سویی برویم که مسئولیت اجتماعی در شهر نهادینه شود.

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به نقش مردم در حفظ محیط زیست گفت: وقتی طبیعت از بین می‌رود همه موجوداتی که تعادل محیط زیستی را حفظ می‌کنند نیز با تخریب محیط زیست از بین می‌روند و این چرخه معیوب همواره می‌تواند آسیب‌زا باشد بنابراین توجه ما باید حفظ محیط زیست باشد. در کنار مردم، شهرداری نیز باید نقش خود را ایفا کند و همانطور که دیدیم، در بارش‌های اخیر در شهر تهران کمترین آبگرفتگی را داشتیم.

رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران درباره آمادگی شهرداری تهران در مقابل مخاطراتی همچون سیلاب اظهار کرد: شهرداری تهران در برابر سیلاب احتمالی آمادگی دارد. برخی به دلیل کمک‌ها و تجهیزاتی که از سوی شهرداری به مناطق سیل‌زده ارسال شده است، نگران کمبود امکانات لازم در تهران هستند اما در شهرداری تهران آمادگی مقابله با سیل احتمالی وجود دارد. البته شهرداری به تنهایی نمی‌تواند برای پیشگیری و امدادرسانی به مردم و مناطق آسیب‌پذیر اقدام کند و خود مردم هم در این زمینه نقش دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار