مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان:مهمترین دست آورد آموزش و پرورش اصفهان در سال97 اجرای سند تحول بنیادین است

اصفهان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان مهمترین دستاورد آموزش و پرورش استان در سال 1397 را اجرایی و عملیاتی نمودن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش عنوان نمود.

کد مطلب: ۹۰۲۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان:مهمترین دست آورد آموزش و پرورش اصفهان در سال97 اجرای سند تحول بنیادین است

در یکصد و سی امین جلسه شورای آموزش وپرورش استان که در محل سالن جلسات اداره کل آموزش وپرورش استان برگزار شد مدیرکل آموزش و پرورش ضمن خیر مقدم و خوش آمد به همه ی اعضای شورای آموزش و پرورش از حضور آنان در آخرین جلسه شورای آموزش و پرورش در سال 97 تشکر و قدردانی نمود.
وی در ادامه گفت : ما یکسال پر از تلاش را در آموزش و پرورش استان اصفهان پشت سر گذاشتیم، استان اصفهان افتخار دارد که در پنج ماه گذشته سه بار میزبان وزیر آموزش وپرورش بود و در این مدت نیز سه جلسه شورای آموزش و پرورش را با موفقیت پشت سر گذاشتیم.
وی در ادامه اظهار داشت : می بایست طبق برنامه ریزی های انجام شده 12 جلسه شورای آموزش وپرورش در سال 97 برگزار می شد اما بنا به دلایلی این امر محقق نشد که امیدواریم با نگاهی که استاندار اصفهان به آموزش و پرورش دارد ، در سال آینده این جلسات به صورت ماهیانه برگزار گردد و بتوانیم این موضوع را محقق سازیم .
محمد اعتدادی با اشاره به دست آوردهای خوبی که آموزش و پرورش استان در سال جاری کسب نموده مهمترین دست آورد آموزش و پرورش استان را عملیاتی و اجرایی نمودن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در استان اصفهان دانست و گفت : استان اصفهان همزمان با سیاست های جاری وزارت آموزش و پرورش، با تمام سختی های پیش رو اقدام به عملیاتی و اجرایی نمودن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نمود.
مدیر کل آموزش و پرورش استان در پایان گفت : بنده به نیابت از جامعه فرهنگیان استان اصفهان از نگاه بسیار خوب استاندار اصفهان به آموزش وپرورش تشکر و قدردانی دارم.
گفتنی است در یکصد و سی و امین جلسه شورای آموزش و پرورش استان ، انسداد مبادی بی سوادی ، مدیریت یکپارچه در دوره پیش دبستان و مصوبه هزینه ثبت نام داوطلب آزاد دوره ابتدایی و دوره اول متوسطه در دستور کار قرار داشتند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار