حمید استیلی باشگاه سایپا را تهدید کرد؛ محرومیت سنگین در انتظار شاگردان علی دایی

(پانا) – مدیر تیم ملی فوتبال ایران در آخرین اظهار نظر خود باشگاه سایپا را تهدید به ورود کمیته انضباطی به همکاری نکردن این تیم کرد.

کد مطلب: ۸۹۸۳۲۱
لینک کوتاه کپی شد
حمید استیلی باشگاه سایپا را تهدید کرد؛ محرومیت سنگین در انتظار شاگردان علی دایی

دور نهایی تمرینات تیم ملی فوتبال امید ایران برای کسب جواز حضور در مرحله نهایی انتخابی المپیک 2020 از صبح امروز در حالی در تهران آغاز شد که غایب‌های زیادی به چشم می‌خوردند.

حمید استیلی مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران در مواجهه با خبرنگاران، غیبت بازیکنان استقلال را با هماهنگی بین زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم ملی فوتبال امید و وینفرد شفر، سرمربی استقلال تهران دانست. البته از بین استقلالی‌ها، مهدی قائدی که نامش در لیست سفر به قطر نبود به اردوی تیم ملی اضافه شده و اللهیار صیادمنش هم در مجموعه پک زیر نظر پزشکان تیم ملی، در حال تمرین است اما طاهرخانی و نورافکن، دو ملی‌پوش دیگر استقلال، همراه با تیمشان به قطر رفته‌اند و قرار است پس از پایان دیدار استقلال و الدحیل به اردوی تیم ملی اضافه شوند.

سایپا همراه با استقلال تیم‌هایی هستند که بیشترین سهمیه را در تیم ملی امید دارند اما در جلسه تمرین امروز خبری از « امید دره، محمد سلطانی‌مهر، ابوالفضل جلالی و امیرحسین حسین‌زاده» نبود؛ اتفاقی که با واکنش حمید استیلی روبرو شد.

مدیر تیم ملی فوتبال امید درباره غیبت چهار ملی‌پوش باشگاه سایپا گفت که این باشگاه با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرده است که نمی‌تواند به تیم ملی امید بازیکن بدهد. استیلی تاکید کرده است با وضع باشگاه سایپا با تیم ملی امید به کمیته انضباطی ارجاع داده خواهد شد که در نهایت به ضرر بازیکنان می‌شود؛ موضوعی که پیش از این گریبان باشگاه استقلال را گرفته بود و سه بازیکن این تیم به علت حضور نیافتن در اردوی تیم ملی امید محروم شده بودند.

طبق ماده 83 آیین‌نامه انضباطی فدراسیون فوتبال، در صورتی که بازیکنی از حضور در اردوی تیم ملی امتناع کند در اولین برخورد حداقل 50 میلیون ریال جریمه خواهد شد و 3 جلسه حق همراهی تیمش را در عرصه باشگاهی را ندارد. این ماده از آیین‌نامه انضباطی تاکید دارد که حتی در صورت ممانعت باشگاه از حضور نیروی تحت قراردادش در اردوی تیم ملی، باز هم بازیکن مقصر خواهد بود و محروم می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار