در گفت‌وگو با پانا

ستار همدانی: استقلال با این شیوه بازی یکی از شانس‌های قهرمانی لیگ برتر است

روز به روز به موفقیت تیم وینفرد شفر امیدوارتر می‌شویم

تهران (پانا) – کاپیتان و مربی اسبق باشگاه استقلال به تمجید از عملکرد این تیم در نیم فصل دوم پرداخت و تیم وینفرد شفر را با این سبک بازی یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی در لیگ برتر هجدهم دانست.

کد مطلب: ۸۹۶۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
ستار همدانی: استقلال با این شیوه بازی یکی از شانس‌های قهرمانی لیگ برتر است

ستار همدانی در گفت‌وگو با پانا درباره پیروزی پرگل استقلال مقابل ذوب‌آهن در هفته هفدهم لیگ برتر ایران گفت: استقلال موقعیت‌های زیادی مقابل ذوب‌آهن داشت و توانست از این موقعیت‌ها به خوبی استفاده کند و سه گل به ثمر برساند. به نظرم عملکرد بازیکنان تیم وینفرد شفر قابل قبول بود و باید روز به روز به موفقیت استقلال در میدان‌های مختلف امیدوار شویم.

وی ادامه داد: در این بازی استقلال از همه نظر خوب کار کرد، خط دفاع، هافبک و مهاجمان این تیم بسیار هماهنگ و تنظیم‌شده بازی کردند و هر کدام از بازیکنان وظیفه خودشان را به خوبی انجام دادند.

مربی سابق استقلال درباره سیستم این تیم در دیدار مقابل ذوب‌آهن گفت: بازیکنان بازی را مالکانه دنبال می‌کردند به این صورت که هر زمان توپ را از دست می‌دادند بلافاصله تلاش می‌کردند آن را دوباره پس بگیرد و با پاس دادن به یکدیگر در حفظ توپ تلاش می‌کردند. تلاش بازیکنانی مانند آیاندا پاتوسی و فرشید باقری باعث شد که خط دفاع ذوب‌آهن به هم بریزد و مهاجمان بتوانند از این به هم ریختگی نهایت استفاده را ببرند، ضمن اینکه گادوین منشا هم به خوبی حفظ توپ می‌کرد. استقلال در این مسابقه فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشت و اجازه خودنمایی به حریفش را نداد.

هافبک دهه 70 استقلال افزود: آبی‌پوشان در این بازی فوتبال حساب شده‌ای را به نمایش گذاشتند و با ارائه فوتبالی زیبا باعث شدند مهاجم خارجی ذوب‌آهن که در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته بود زیاد به توپ نرسد و حریف حرفی برای گفتن نداشته باشد.

همدانی در پایان گفت: اگر چه برخی بازیکنان خارجی تیم مثل آیاندا پاتوسی، گادوین منشا و ایسما دیر به ترکیب تیم اضافه شدند اما به رغم این موضوع می‌بینیم که کیفیت قابل قبولی دارند و این ضعف را جبران کرده‌اند. به نظرم استقلال با همین شیوه و نوع بازی در لیگ برتر یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار