مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان در گردهمایی مشترک فرهنگیان با وزیرآموزش و پرورش :

احداث ۵۵۷ واحد آموزشی چند پایه در مناطق محروم در راستای برقراری عدالت آموزشی

اصفهان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان دسترسی دانش آموزان لازم التعلیم به آموزش در مناطق محروم و دوردست را یکی از اهداف آموزش و پرورش استان برای رسیدن به عدالت آموزشی است.

کد مطلب: ۸۹۱۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد
احداث ۵۵۷ واحد آموزشی چند پایه در مناطق محروم در راستای برقراری عدالت آموزشی

محمد اعتدادی در گردهمایی مشترک مدیران و نمایندگان معلمان مدارس نواحی و مناطق همجوار استان اصفهان با وزیر آموزش و پرورش که در سالن مطهری اردوگاه کشوری شهید بهشتی برگزار شد،ضمن عرض خیر مقدم به وزیر آموزش و پرورش وتبریک بهار ۴۰ سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: شما امروز مهمان مردمان شهری هستید که در یک روز ۳۷۰ شهید را در شهر خود تشییع کردند و همانروز در صف ثبت نام برای حضور در جبهه ایستادند.اصفهان افتخار تقدیم ۵۵۰۰ شهید دانش آموز و ۳۳۵ معلم شهید رادر راه تعالی و اقتدار نظام داشته وبیش از ۱۰۰۰ فرزند شهید در کنار ۵۱هزار فرهنگی شریف در حال خدمت رسانی به دانش آموزان عزیز هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: برای رسیدن به عدالت آموزشی و فراهم کردن تحصیل برای همه دانش آموزان لازم التعلیم ۵۵۷ مدرسه چند پایه در مناطق محروم و دورافتاده احداث گردیده و در حال خدمات رسانی به دانش آموزان است.

وی تاکید کرد: آموزش و پرورش استان اصفهان گام موثری جهت اجرایی و عملیاتی کردن سند تحول بنیادین برداشته و همراهی و تعامل سایر دستگاهها لازم و ضروری به نظر می رسد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: آموزش و پرورش استان اصفهان با مشکلاتی همچون کمبود شدید نیروی انسانی و فرسودگی بیش از نیمی از مدارس استان دست و پنجه نرم می کند، که با سعی و تلاش و همدلی همکاران و معلمان در چهار دهه اخیر و در محورهای مختلف آموزشی و پرورشی و فرهنگی آموزش پرورش دستاوردهای خوب و چشمگیری داشته که مثال زدنی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار