مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی و داوطلبانه معاونت جوانان خبر داد:

رتبه‌بندی سمن‌های حوزه جوانان از سال آینده

تهران (پانا) - مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی و داوطلبانه معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به فعالیت ۲ هزار و ۲۷۳ سمن دارای مجوز در حوزه جوانان از اجرای طرح رتبه‌بندی سمن‌های جوانان در سال آینده خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۱۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد
رتبه‌بندی سمن‌های حوزه جوانان از سال آینده

سجاد سالک در نشست خبری بازخوانی چهل سال حضور جوانان پس از پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه طی دو سال گذشته انتخابات سمن‌ها در استان‌ها انجام شد و در نهایت از ۳۱ کاندید، ۹ نفر به عنوان نماینده انتخاب شدند. همچنین در وزارت ورزش و جوانان تعداد ۲ هزار و ۲۷۳ سمن دارای مجوز وجود دارد.

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی و داوطلبانه افزود: اولویت ما در سال ۹۸ در زمینه سمن‌ها، رسیدگی به موضوع آسیب‌های اجتماعی در قالب سمن‌ها و اتصال سمن‌های مختلف است. این در حالی است که سال ۹۲ کمتر از ۲۰۰ سمن مجوز دار در کشور وجود داشت که در سال 92 بر رشد کمی سمن‌ها متمرکز شدیم.

وی تصریح کرد: در سال ۹۸ نیز ارتقا سطح کیفی سمن‌‌ها در قالب کارگاه‌های توانمندسازی اقدام خواهیم کرد.

سالک همچنین از اجرای طرح رتبه‌بندی و ارزیابی سازمان‌های مردم نهاد در حوزه جوانان خبر داد و گفت: مهم‌ترین موضوع در ارتقا کیفی سمن‌ها، طرح‌ رتبه‌بندی و ارزیابی سازمان‌های مردم نهاد در سال جدید است به طوری‌که در طرح رتبه‌بندی، سمن‌های فعال و غیر فعال شناسایی و ارزیابی می‌شوند.

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی و داوطلبانه معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: پایلوت طرح رتبه‌بندی سمن‌ها ابتدا در استان‌های قزوین و سمنان اجرا می‌شود و قرار است تمام سمن‌ها مورد ارزیابی قرار بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار