نواختن گلبانگ زنگ انقلاب در استان اصفهان

اصفهان (پانا) - گلبانگ زنگ انقلاب با حضور جمعی از مسئولین استان در دبیرستان دخترانه نیایش ناحیه 2 اصفهان نواخته شد .

کد مطلب: ۸۹۰۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد
نواختن گلبانگ زنگ انقلاب در استان اصفهان

در سیزدهمین روز از بهمن ماه 1397 همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراسم نواختن گلبانگ زنگ انقلاب با حضور استاندار اصفهان ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، مدیرکل و جمعی از مسئولین اداره کل آموزش و پرورش استان ، مدیران و معاونین ادارات نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اصفهان، نمایندگان مردم شریف اصفهان در مجلس شورای اسلامی با مراسم استقبال و حاملان قرآن و گاد پرچم توسط پیشتازان سازمان دانش آموزی در دبیرستان دخترانه نیایش ناحیه دو اصفهان برگزار شد .

استاندار استان اصفهان در این مراسم امنیت حاکم بر جامعه را از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست که در سراسر جهان کم نظیر است.

عباس رضایی گفت: اعتقاد و باور قلبی من بر این است که پیشرفت کشور در گرو پیشرفت آموزش و پرورش است و سرمایه گذاری در این مقوله دستاوردهای زیادی برای ما به دنبال خواهد داشت.

عباس رضایی ادامه داد: امنیت حاکم بر جامعه از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی به شمار می رود که این امنیت در همه کشورهای همسایه و همچنین کشورهایی که دم از آزادی می زنند کم نظیر است.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه از شهدای زمان انقلاب و سربازان امام( قدس سره الشریف) کمتر یاد شده است، پس باید از بازماندگان این شهدای بزرگوار قدردانی لازم به عمل آید.

استاندار اصفهان با اشاره به تصمیم مجمع خیرین مدرسه ساز کاشان مبنی بر برآوردن نیاز شهرستان کاشان به مدرسه تا پایان امسال افزود: در همه استان مجمع خیرین به یاری آموزش و پرورش بشتابند و در این امر خطیر کمک حال آموزش و پرورش باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار