مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان: سوختگی دانش‌آموز سیستانی ناشی از بی توجهی مدیر مدرسه به بخشنامه‌ها بوده است

آتش گرفتن وسیله گرمایش مدرسه پسرانه روستای پلکی از توابع شهرستان زهک باعث سوختگی پای یک دانش‌آموز شد

زاهدان (پانا) - مدیر روابط عمومی و اداره اطلاع رسانی سیستان و بلوچستان با ابراز تاسف از حادثه آتش‌سوزی در مدرسه پسرانه حجت روستای پلکی از توابع شهرستان زهک در منطقه سیستان، علت این حادثه را بی توجهی مدیر مدرسه به بخشنامه های آموزش و پرورش این استان درباره ایمنی دانش‌آموزان دانست.

لینک کوتاه کپی شد

علی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار پانا اظهار کرد: در این حادثه مدیر آموزش و پرورش شهرستان زهک تذکر کتبی و مدیر این آموزشگاه لغو ابلاغ شد.

او ادامه داد: خوشبختانه آسیب واردشده به علی توتازهی دانش‌آموز مدرسه حجت سطحی بوده است و هم اکنون این دانش‌آموز در کلاس درس حاضر و مشغول به تحصیل است.

مدیر روابط عمومی و اداره اطلاع رسانی اداره کل تصریح کرد: آموزش و پرورش استان همواره با ارسال بخشنامه‌هایی در طول سال تحصیلی به مدارس، حساسیت‌ تامین ایمنی جانی دانش آموزان را به مدیران گوشزد می‌کند.

او علت این حادثه را سهل انگاری مدیر مدرسه دانست و تاکید کرد: مدیران مدارس باید نکات ایمنی را جدی بگیرند زیرا آموزش و پرورش استان در واکنش به اینگونه حوادث هیچگونه اغماضی نخواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار