معاون پژوهش و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان: جهت گیری آموزش و پرورش به سمت پژوهش های دانش آموزی است

زاهدان (پانا) - معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: امروز جهت گیری وزارت آموزش و پرورش از پژوهش های کلان به سمت پژوهش های دانش آموزی رفته است که این یک فرصت بی نظیر برای دانش آموزان است.

کد مطلب: ۸۸۲۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد
معاون پژوهش و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان: جهت گیری آموزش و پرورش به سمت پژوهش های دانش آموزی است

علیرضا سعیدی‌مهر در جلسه مدیران و روسای ادارات آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: استفاده از فناوری در آموزش، مهمترین مسئله‌ای است که باید بدان توجه داشته باشیم زیرا سرعت تکنولوژی و به کارگیری آن در میان نسل جوان بسیار زیاد است و ما باید از آن بهترین استفاده را داشته باشیم.

او ادامه داد: ما امروزه با کودکانی سر و کار داریم که دارای دنیای متفاوتی نسبت به گذشته هستند لذا اگر مدیران و معلمان ما نتوانند خودشان را با این نسل سازگار کنند امکان برقراری ارتباط آسان میان آنها وجود نخواهد داشت.

معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل عنوان داشت: طبق بررسی‌هایی که در بحث ساماندهی نیروی انسانی داشته‌ایم برنامه ریزی هدفمند در جهت ساماندهی و چابک سازی نیروها می تواند در افزایش بهروری‌شان در آموزش و پرورش مفید باشد.

او در پایان تصریح کرد: امسال در مجموع بیش از ۵۰۰ کار پژوهشی و زیربنایی فقط توسط دانش آموزان نواحی یک و دو زاهدان انجام شده است که می توان گفت این حرکت پژوهشی دانش آموزان برای دستگاه تعلیم و تربیت بسیار ارزشمند و قابل توجه است.

خبرنگار دانش آموز/ مبین جلال کمالی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار