محسن هاشمی: در دوره مسئولیتم در دانشگاه ‌آزاد تلاش کردم سیستم حمل ونقلی ایمن را جایگزین سرویس فعلی دیزلی واحد علوم و تحقیقات کنم

تهران ( پانا) - محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران در پی سانحه دلخراش در واحد علوم وتحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۸۸۱۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
محسن هاشمی: در دوره مسئولیتم در دانشگاه ‌آزاد تلاش کردم سیستم حمل ونقلی ایمن را جایگزین سرویس فعلی دیزلی واحد علوم و تحقیقات کنم

در پیام معاون سابق عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی آمده است: «واقعه ناگوار تصادف سرویس دانشجویان در دانشگاه علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی، قلب خانواده بزرگ دانشگاه آزاد را مالامال از اندوه کرد.

درگذشت 10 تن از دانشجویان عزیز و مجروح شدن حدود٣٠ تن، تلخ ترین سانحه ای بود که در تاریخ این دانشگاه رخ داده است و جز همدلی وهمدردی با خانواده های داغدار و آسیب دیده این دانشجویان، در شرایط فعلی اقدامی ممکن نیست.

در کمتر از ٤ سالی که افتخار خدمت به دانشجویان شریف این دانشگاه را داشتم، تلاش کردم سیستم حمل ونقلی ایمن، بروز و پرسرعت را جایگزین سرویس فعلی دیزلی نمایم و با وجود پیشرفت بالای پروژه، هنوز بهره برداری از آن ممکن نگردیده است که امیدوارم با همت مسئولین محترم دانشگاه آزاد اسلامی و همکاری سایر مسئولان ، بسرعت این امکان محقق شود و دیگر شاهد حوادث این چنینی در واحد علوم و تحقیقات نباشیم.

برای دانشجویان درگذشته، رحمت و مغفرت الهی و برای مجروحان ومصدومان حادثه، بهبودی کامل و برای خانواده های داغدار ، صبر واجر را از پیشگاه الهی آرزومندم.

محسن هاشمی رفسنجانی
٥ دی ماه ١٣٩٧ »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار