عبدالرسول کریمی : دانش آموزان در شورای دانش آموزی دموکراسی را تمرین می کنند

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: دانش آموزان در شوراهای دانش آموزی دموکراسی را تمرین می کنند؛ و باید اعضای شورای دانش اموزی اخلاق مداری و سعه صدر را در سرلوحه کار خود قرار دهند .

کد مطلب: ۸۷۹۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد
عبدالرسول کریمی : دانش آموزان در شورای دانش آموزی دموکراسی را تمرین می کنند

عبدالرسول کریمی معاون پرورشی و فرهنگی گفت: دانش آموزان در شوراهای دانش آموزی دموکراسی را تمرین می‌کنند و باید اعضای شورای دانش‌آموزی اخلاق مداری و سعه‌صدر را در سرلوحه کار خود قرار دهند و همیشه باید در دسترس باشند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران افزود: مهمترین بازوان حوزه پرورشی، شوراها می‌باشند و باید تلاش و اهتمام جدی داشته باشند سایر دانش آموزان را به فعالیت های قرآنی و فرهنگی و هنری و ورزشی ترغیب نمایند.

کریمی خاطر نشان کرد: در این شوراها افراد به خودباوری می رسند و تلاش می کنند مدرسه ای شاداب را برای دانش اموزان با همکاری مدیر و معاون فراهم کنند البته افرادی که در شوراها عضویت دارند باید مهارت خوب شنیدن را در خود پرورش دهند و از الان باید یاد بگیرند تفکر افراد مخالف را هم شنیده و از تهدیدها، فرصتی برای مجموعه فراهم کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران تصریح کرد: جامعه اسلامی به وجود شما عزیزان افتخار می کند چون در آینده سُکاندار جامعه اسلامی شما فرهیختگان هستید ولی زمانی می توانید موفق باشید که در روابط بین فردی و با دیگران مؤثر عمل کنید و آرامش را همیشه سرلوحه امور خود قرار دهید.

گفتنی است: معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران در ادامه از دارالقرآن منطقه 4 بازدید بعمل آورده و دستاوردهای خودساخته دارالقرآن را مورد بازبینی قرار داد و از تلاشهای همکاران تقدیر و تشکر بعمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار