معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرقدس خبر داد ؛

برنامه های هفته قرآن و عترت آموزش و پرورش شهر قدس

شهرقدس {پانا} -معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهر قدس از توزیع 9 هزار جلد کتاب مسابقات قرآنی در سطح مدارس این شهرخبر داد.

کد مطلب: ۸۷۸۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد
برنامه های هفته قرآن و عترت آموزش و پرورش شهر قدس

محمد قاسمی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرقدس در گفت و گو با خبرنگار پانا شهرستان های استان تهران در رابطه با برنامه های هفته قرآن و عترت بیان کرد:به لحاظ اهمیت و ضرورت تکریم و تعظیم این کتاب ارزشمند الهی و نقشه راه سعادت بشریت و باتوجه به اهمیت موضوع ترویج فرهنگ قرآن،عترت از تاریخ 24 لغایت 30 آذر هفته قرآن و عترت نام گذاری شده وامید است که با اجرای برنامه های متنوع بتوانیم قدم مثبت در این راستا برداریم.

وی در ادامه افزود: دراین هفته ما برنامه های متنوعی را تدارک دیده ایم از جمله آن ها توزیع 9 هزار جلد کتاب مسابقات قرآن، عترت و نماز، برگزاری مسابقات مرحله ی آموزشگاهی، محافل انس با قرآن، نشست های تخصصی قرآن ، عترت و نماز، تجدید بیعت دانش آموزان با شهدا و سبک زندگی قرآنی است.

قاسمی گفت: ایجاد زمینه همکاری و مشارکت و تعامل با دستگاه ها ، ادارات فرهنگی، نهاد های دولتی و موسسات قرانی مردمی به منظور برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم و محافل قرآنی در این هفته در سطح مدارس فعالیت های قرآنی به صورت ویژه و شاخص در مسیر شناخت و درک هرچه بیشتر قرآن کریم اجرا می شود.

/خبرنگار:هدیه قنبرلو/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار