ساجدی فر معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میانه در جلسه عمومی مدیران منطقه میانه؛

تغییر نگرش مدیران لازمه امروز مدیریت مدارس است

میانه (پانا)- جلسه عمومی مدیران مدارس میانه با حضور ساجدی فر معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میانه ، معاونین و کارشناسان مدیریت و مدیران مدارس منطقه در سالن اجتماعات مدیریت برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۸۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد
تغییر نگرش مدیران لازمه امروز مدیریت مدارس است

ساجدی فر با قدردانی از تلاش های مدیران مدارس در جهت پیشبرد امور آموزشی و پرورشی منطقه، تغییر نگرش مدیران را لازمه امروز مدیریت مدارس عنوان کرد.

وی با تبیین اهداف سند تحول بنیادین، خواستار اجرای برنامه های مدارس همسو با سند تحول بنیادین شد و گفت: امروز همه جا مکانی برای یادگیری دانش آموز و مدرسه فرصتی برای یادگیری مهارتها است.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت منطقه ضمن تاکید بر تکریم معلمان و دانش آموزان، معلمان را به عنوانمربی،اسوه و تسهیل کننده یادگیری در مدارس دانست و با اشاره به نگاه همه جانبه به مسائل در مدیریت آموزش و پرورش افزود:اتحاد و انسجام درون سازمانی یکی از مهم ترین عامل در موفقیت یک مدیر است.

ساجدی فر با تاکید بر کیفیت بخشی کلاسهای آموزشی ، ابزار های آموزشی را به عنوان تکنیکی برای بالابردن کیفیت تدریس ویادگیری دانش آموزان دانست و بر ممنوعیت استفاده از کتب کمک درسی تاکید کرد.

وی با اشاره به ظرفیت های بسیار بالای شورای دبیران خواستار تبدیل آن به کارگاه های پرسمان و مشورتی شد و گفت:خواسته امسال مدیریت منطقه از مدارس افزایش پیشرفت قبولی دانش آموزان در دروس نهایی است.

ساجدی فر شوراهای دانش آموزی را یکی ارکان اساسی مدارس عنوان و گفت باید شورای دانش آموزی و انجمن های دیگر فرصت مسئولیت پذیری دانش آموزان را فراهم سازد، وی هدف از راه اندازی خبرگزاری پانا در آموزش و پرورش منطقه را ایجاد فرصت برای نقش آفرینی دانش آموزان در فعالیت های اجتماعی دانست.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت منطقه با تاکید بر فعال سازی شوراهای امربه معروف و نهی از منکر در مدارس،اولویت برنامه های پرورشی امسال را اجرای طرح ملی جز سی ام دانست و تحقق خواسته مقام معظم رهبری برای تربیت ده میلیون حافظ قرآن را در گرو همکاری و تلاش فرهنگیان و اولیا عنوان کرد.

لازم به ذکر است در ادامه این مراسم از مدیران برتر منطقه در زمینه پیشبرد امور آموزشی و پرورشی مدارس و کسب بالاترین رتبه های قبولی در امتحانات نهایی و کنکور و همچنین از برندگان مسابقه کتابخوانی و عکاسی که به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و پدافند غیرعامل توسط روابط عمومی منطقه اجرا شده بود تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار