صید لو تاکید کرد:ضرورت ایجادفضای گفتگو دربین سطوح مختلف مدیریت در آموزش و پرورش

تهران ( پانا) - نشست شورای معاونان اداره کل و روسای مناطق آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران در محل دفتر تولیت حرم مطهر و مرکز نشر آثار امام خمینی (ره)برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۸۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد
صید لو تاکید کرد:ضرورت ایجادفضای گفتگو دربین سطوح مختلف مدیریت در آموزش و پرورش

در این نشست محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران درسخنانی ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) اظهار داشت:ما به عنوان متولیان فرهنگ کشور و کسانی که شهروندان آینده جامعه را تربیت می کنیم باید در آگاهی بخشی جامعه تلاش کنیم .

وی در ادامه ایجاد فضای تعاملی در آموزش و پرورش رابسیار ضروری دانست و افزود:در فضای تعاملی منافع سازمان در نظر گرفته می شود و منافع شخصی کنار گذاشته می شود .

صیدلو ،باتاکیدبرایجادفضای گفتگو دربین سطوح مختلف مدیریت در آموزش و پرورش ،تصریح کرد: مدرسه محور تمام فعالیت های آموزش و پرورش است و ازاین رو مدیران مدارس ما باید از بینش و نگرش کافی در جهت هدایت دانش آموزان برخوردار باشند .

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مدیران مدارس باید اختیار عمل داشته باشند تا بتوانند به اجرای طرح های خلاقانه در مدرسه نزدیک شوند ، یادآور شد: طرح هایی که در آن فایده ای در تعلیم و تربیت دانش آموزان ندارد هیچ ضرورت اجرایی در مدارس ندارد.

صیدلو در بخش دیگری از سخنان خود توجه به ظرفیت خیرین نیک اندیش مدرسه ساز را بسیار ضروری دانست و خاطرنشان کرد: خیرین مدرسه ساز و جذب آنان در جهت اهداف تعلیم و تربیت بسیار کمک کننده و نقشی بی بدیل را ایفا می کنند.

در این نشست که بابازدید ازموزه آیت الله هاشمی رفسنجانی همراه بود،مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران وشورای معاونین و مدیران مناطق آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران حضور داشتندو در پایان مراسم در حسینیه جماران به امامت حجت الاسلام سید حسن خمینی (ره)نماز جماعت برگزار گردید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار