در دیدار رئیس شورای شهر کرج با مدیر سازمان دانش آموزی استان البرز عنوان شد :

ظرفیت های سازمان دانش آموزی به مدیران و مسئولین شهری هر چه بیشتر معرفی گردد

البرز (پانا ) – عباس زارع ، رییس شورای شهر کرج در دیدار با محسن صادقیان ، مدیر سازمان دانش آموزی و جمعی از مربیان و مدرسین ارشد تشکیلات پیشتازان گفت : ظرفیت ها و توانمندی های سازمان دانش آموزی می بایست به مدیران و مسئولین شهری هر چه بیشتر معرفی گردد .

کد مطلب: ۸۷۷۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد
ظرفیت های سازمان دانش آموزی به مدیران و مسئولین شهری هر چه بیشتر معرفی گردد

عباس زارع ، رییس شورای شهر کرج در دیدار با محسن صادقیان ، مدیر سازمان دانش آموزی و جمعی از مربیان و مدرسین ارشد تشکیلات پیشتازان که در محل شورای شهر کرج برگزار شد ، گفت : ظرفیت ها و توانمندی های سازمان دانش آموزی می بایست به مدیران و مسئولین شهری هر چه بیشتر معرفی گردد .

وی با اشاره به زمینه های مشترک همکاری بین مدیریت شهری و آموزش و پرورش اظهار داشت : موضوعاتی همچون ارتقای فرهنگ شهر نشینی ، آموزش حقوق شهروندی ، آموزش فرهنگ ترافیک ، آموزش مدیریت پسماند و بازیافت می تواند به عنوان دغدغه های فرهنگی و تربیتی مشترک مورد توجه قرار گیرد .

زارع افزود : بسیاری از معضلات و مشکلات شهری را می توان از طریق آموزش دانش آموزان و اولیای آنان کاهش داد و برطرف نمود .

وی حمایت مجموعه شورای شهر و مدیریت شهری را از طرح های پیشنهادی سازمان دانش آموزی در زمینه های فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی اعلام نمود .

شایان ذکر است در این دیدار محسن صادقیان ، مدیر سازمان دانش آموزی استان البرز ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه شورای شهر و ریاست این شورا با اشاره به اهداف و جایگاه سازمان دانش آموزی در آموزش و پرورش گفت: مهمترین ماموریت سازمان دانش آموزی تربیت اجتماعی دانش آموزان در قالب برگزاری اردوهای آموزشی و دوره های مهارت آموزی می باشد .

در ادامه این دیدار صادقیان شرحی از فعالیت های سازمان دانش آموزی همچون : مجلس دانش آموزی ، خبرگزاری پانا ، تشکیلات پیشتازان ، مدیریت پایگاه های تغذیه سالم و ... ارائه نمود .

شایان ذکر است در این دیدار مربیان و مدرسین سازمان دانش آموزی به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار