درخشش تیم های دانش آموزی در رویداد ملی کارآفرینی نخل و خرما

بوشهر(پانا)_دبیر بخش دانش آموزی رویداد ملی کارآفرینی نخل و خرما گفت: 6 تیم دانش آموزی در بین 10 تیم برتر رویداد ملی کارآفرینی نخل و خرما قرار گرفتند.

کد مطلب: ۸۷۴۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد
درخشش تیم های دانش آموزی در رویداد ملی کارآفرینی نخل و خرما

علی امامی در گفتگو با خبرنگار پانا بیان داشت : بعد از اطلاع رسانی رویداد به مدارس و پیگیری همکاران ما در مدارس نزدیک به 80 تیم دانش آموزی، ایده های کارآفرینانه ی خود را به دبیرخانه رویداد پروند ارسال کردند که از این بین 36 تیم برای ارائه ی ایده خود در مرحله ی نهایی رویداد در دانشگاه پیام نور بوشهر پذیرش شدند و در بین 74 تیم نهایی که از همه ی سنین اعم از دانشجویی و اعضای هیئت علمی و صاحبان شرکت ها بود ، قرار گرفتند.

وی بیان کرد : پس از سه روز آموزش و رقابت تنگاتنگ تیم ها، با رای داوران 10 تیم برتر انتخاب شدند که خوشبختانه از این بین 6 تیم دانش آموزی بود.

امامی گفت : در روز پایانی 10 تیم برتر به ارائه ی تفصیلی تر ایده های خود پرداختند که در نهایت 3 تیم برتر مشخص شدند و از این بین تیم های دوم و سوم، دانش آموزی بود.

گفتنی است : تیم های اول تا سوم این رویداد به ترتیب 25میلیون ریال، 20 میلیون ریال و 15 میلیون ریال دریافت کردند و 6 تیم برتر برای حمایت و اجرایی شدن ایده های خود به شرکت شهرک های صنعتی معرفی شدند.

امامی خاطر نشان کرد، همانطور که وعده داده بودیم در آینده ی نزدیک رویدادهای دیگری مبتنی بر ظرفیت های بومی استانه برگزار خواهیم کرد و انشالله در این رویدادها نیز به همت همه ی مدیران عزیز مدارس شاهد درخشش دانش آموزانمان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار