در دومین دوره مسابقات همخوانی و مدیحه سرایی صورت گرفت؛

دارالقرآن دانش آموزی مرند رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داد

تبریز(پانا)- دارالقرآن المهدی(عج) آموزش و پرورش شهرستان مرند به نمایندگی از استان آذربایجانشرقی در دومین دوره مسابقات همخوانی و مدیحه سرایی دارالقرآن های سراسر کشور ، رتبه سوم را کسب کرد.

کد مطلب: ۸۷۳۲۷۸
لینک کوتاه کپی شد
دارالقرآن دانش آموزی مرند  رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داد

طی برپایی دومین دوره مسابقات همخوانی قرآن و مدیحه سرایی ویژه دانش آموزان پسر عضو مراکز دارالقرآن های سراسر کشور ، تیم دارالقرآن المهدی(عج) آموزش و پرورش شهرستان مرند به نمایندگی از استان آذربایجان شرقی مقام سوم را کسب کرد .

با توجه به داوری آثار ارسال شده ، در مجموع 20 گروه پسر از 20 استان به مرحله نهایی (کشوری) راه پیدا کردند که در نهایت استان های خوزستان ، اصفهان و آذربایجانشرقی(مرند) به ترتیب رتبه های اول تا سوم را در مجموع امتیاز همخوانی و مدیحه سرایی کسب کردند .

شایان ذکر است تیم دارالقرآن آموزش و پرورش شهرستان مرند متشکل از دانش آموزان: امیرحسین رفاهی ، علی عباسپور ، امیرمحمد مجنونی ، محمدمهدی عباسی اول ، محمودرضا هلالی ، مهدی ضرابی و امیرمحمد قاضی خانی به نمایندگی از استان آذربایجانشرقی در این مسابقات که از سه شنبه 29 آبان ماه تا پنجشنبه اول آذرماه در اردوگاه کشوری شهید بهشتی اصفهان برپا شد ، حضور داشت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار