مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

حلقه مفقوده اخلاق در جامعه را به واسطه توجه به موضوعات تربیتی دانش آموزان احیا می کنیم

ارومیه(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: توجه به موضوعات تربیتی دانش آموزان در جامعه تنها راه احیای حلقه مفقوده اخلاق در جامعه است.

کد مطلب: ۸۶۱۴۸۱
لینک کوتاه کپی شد
حلقه مفقوده اخلاق در جامعه را به واسطه توجه به موضوعات تربیتی دانش آموزان احیا می کنیم

ابراهیم محمدی در جمع دانش آموزان دبیرستان امام خمینی(ره) ناحیه 2 ارومیه گفت: ایران اسلامی جامعه ای متمدن با پشتوانه دین متمدن اسلام است و تحصیل یکی از شاخصه های این تمدن به حساب می آید.

محمدی مدرسه را کانون اصلی تربیت عنوان کرد و گفت: بیش از یک سوم زمان دانش آموزان در مدارس سپری می شود، تحقیقات نشان می دهد که آثار تربیتی مدرسه در سایر اوقات روز دانش آموزان نیز را همراهی کرده و ارتباط مستقیم با رفتارهای او در جامعه دارد.

وی افزود: توجه به بعدهای تربیتی در سیستم آموزشی کشور مورد هدف جامعه امروز آموزش و پرورش است و به نوعی آموزش را در اختیار تربیت دانش آموزان قرار داده ایم تا افرادی با شخصیت اجتماعی بالا تربیت و تحویل جامعه دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی والدین را معلمین در خانه خواند و اظهار داشت: ساخت ایرانی آباد و و کشوری قدرتمند در همه شاخص ها در دستان دانش آموزان است و راهبری این مسیر نیز بر عهده معلمین و فرهنگیان و والدین که به نوعی معلمین اجتماعی دانش آموزان هستند، می باشد.

قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در جمع دانش آموزان دربیرستان امام خمینی(ره) ناحیه 2 ارومیه گفت: تحصیل مطمئن و باکیفیت دانش آموزان امروزی مرهون خدمات مجموعه نظام مقدس جمهوری اسلامی است،تحمل همه سختی های موجود در مسیر انقلاب و یکی از مهمترین آرمان های آن تربیت دانش آموزانی با شخصیت اجتماعی بالا و همچنین با دانش و زرنگ است.

وی گفت: یکی از وظایف اصلی نهاد مقدس آموزش و پرورش و مدرسه در واقع مهارت آموزی مسائل اجتماعی فردی و آموزش تکیه بر روی پای خود بودن در میان فرزندان ما و نسل جوان جامعه است.

قاضی پور گفت: شجاعت، ولایتمندی، ولایت پذیری، مدافع ارزش های اسلامی و ایرانی، آگاه به دانش های روز دنیا بسیاری دیگر از شاخص ها از جمله ویژگی های جوانان ایران و بخصوص خطه آذربایجان است که تحقق همه این ها در گرو تحصیل می باشد.

وی افزود: دانش آموزان در شرایط امروزی اجازه شکستن غرور والدینشان به دلیل مشکلات اقتصادی را به کسی ندهند و با احترام به آن ها ، گذر از مسیرهای مختلف اجتماعی و اقتصادی را میسر سازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار