استاندار کردستان ؛ بانک‌های خصوصی منابع خود را در استان صرف کنند

سنندج(پانا) - استاندار کردستان تاکید کرد: بانک‌های خصوصی منابع خود را از سرمایه‌های استان جذب می کنند و باید آن را در داخل استان مصرف کنند.

کد مطلب: ۸۵۹۱۱۰
لینک کوتاه کپی شد
استاندار کردستان ؛ بانک‌های خصوصی منابع خود را در استان صرف کنند

بهمن مرادنیا استاندار کردستان در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان با اشاره به اینکه منابع بانک‌های خصوصی متعلق به استان است، خاطرنشان کرد: نباید منابعی که در استان جذب می شود در جای دیگری مصرف شود.

وی همراهی، همفکری و همصدایی بانک‌ها را لازمه ایجاد تغییر در وضعیت اقتصادی استان دانست و اظهار داشت: چشم امید مردم در بحث توسعه کردستان به بانک‌هاست که امیدواریم این هماهنگی و همراهی بیش از پیش باشد.

مرادنیا از مدیران بانک ها خواست فرماندهان اقتصادی استان باشند و ادامه داد: همه ما شرایط اشتغال و درآمد سرانه استان را درک می کنیم بنابراین رتبه استان در کشور، باید غیرت ما را به جوش بیاورد.

استاندار در ادامه به طرح های مصوب و در دست اقدام استان اشاره کرد و افزود: این طرح ها برای آینده استان نویدبخش است اما وضعیت امروز جوانان را باید دریابیم و باید ابزار کار را برای آنها فراهم کنیم تا بتوانند روی پای خود بایستند.

وی همچنین یادآور شد: در شرایط فعلی تولیدکنندگان در مضیقه هستند و باید آنها را درک کنیم.

مرادنیا از اعضای شورای هماهنگی بانک‌های استان خواست با حساسیت و دلسوزی بیشتری تلاش کنند و اضافه کرد: عملکرد بانک‌ها نسبت به سال قبل رشد داشته اما برای ایجاد تغییر در توسعه استان باید رشد چشمگیری داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار