معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران :

اجرای طرح آموزش رایانه ویژه سواد آموزان دوره انتقال

تهران (پانا) - معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از اجرای طرح آموزش رایانه ویژه سواد آموزان دوره انتقال در شهرستان های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۸۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح آموزش رایانه ویژه سواد آموزان دوره انتقال

سعید شهریاری معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به لزوم استفاده از رایانه در برنامه های سواد اموزی و زندگی روزمره افراد کم سواد وهمچنین تبلور اهداف دولت الکترونیک، اظهارداشت: آموزش مقدماتی رایانه ویژه سواد آموزان دوره انتقال با اهداف کاربردی کردن و تلفیق سواد با مهارت های مورد نیاز سواد آموزان، ایجاد و گسترش مهارت استفاده از رایانه در برنامه های سواد آموزی و ایجاد انگیزه و بهبود نگرش کار با رایانه در سواد آموزان شهرستانهای ملارد و ناحیه یک بهارستان اجرا گردید.

وی افزود: سهمیه استان در سال گذشته، یکصد نفر بود که 60 نفر در شهرستان ملارد و 40 نفر در شهرستان ناحیه یک بهارستان تحت آموزش قرار گرفتند.

شهریاری ادامه داد: در سال 97 به دلیل استقبال سواد آموزان و بازخورد مثبت در شهرستانهای مجری ،طرح مذکور با 40 درصد افزایش اجرا می گردد.

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ، تصریح کرد: این طرح با محتوای آموزشی آشنایی با زبان انگلیسی، آشنایی با رایانه و آشنایی با مهارت رایانه فقط در دوره انتقال اجرا گردید و برای سواد آموزان قبول شده گواهی حضور در دوره و گواهینامه بین المللی ، زیر نظر بنیاد ICDL ایران صادرشد.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: در پایان ایشان خاطر نشان کرد: بر اساس اعلام دبیرخانه جوایز بین المللی سواد آموزی یونسکو، طرح ترکیب سواد با مهارت های پایه رایانه (طرح بنیاد icdl ایران در سازمان نهضت سواد آموزی) در دوره انتقال، که سازمان نهضت سواد آموزی ارائه داده بود، از بین طرح های رسیده از 57 کشور جهان موفق شد در فهرست برندگان جوایز بین المللی سواد اموزی یونسکو در سال 2018(جایزه کنفوسیوس) قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار