انتصاب مدیران کل نوسازی استان‌های آذربایجان شرقی و خراسان شمالی

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با صدور احکام جداگانه‎‌‎ای مدیران کل نوسازی استان‌های آذربایجان شرقی و خراسان شمالی را منصوب کرد.

کد مطلب: ۸۵۷۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد
انتصاب مدیران کل نوسازی استان‌های آذربایجان شرقی و خراسان شمالی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، مهراله رخشانی‌مهر با صدور احکام جداگانه‌ای پیام صدقی را به‌ عنوان مدیرکل نوسازی استان آذربایجان شرقی و امین فلاح کوشکی را به‌ عنوان مدیرکل نوسازی استان خراسان شمالی منصوب کرد.

رخشانی‌مهر در این احکام، خطاب به مدیران کل جدید تحقق فعالیت‌های چون ساخت، نوسازی، توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی، تربیتی و ورزشی بر‌اساس ضوابط و استانداردهای فنی و مهندسی، ساماندهی فضای کالبدی موجود برای استفاده بهینه از امکانات و منابع، جذب مشارکت‌های سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی، بازسازی و مقاوم‌سازی فضاهای فرسوده و افزایش بهره‌روری و صرفه‌جویی اقتصادی با بهره‌گیری مناسب از فناوری‌های نوین ساخت و ساز در فضاهای آموزشی، تربیتی و ورزشی را خواستار شده است.

رئیس سازمان نوسازی همچنین در نامه‌هایی جداگانه از خدمات چندین ساله محمدرضا عیدی بارنجی، مدیرکل نوسازی استان آذربایجان شرقی و ابوالقاسم بابایی، مدیرکل سابق نوسازی استان خراسان شمالی قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار