در بیست و پنجمین ملاقات مردمی شهردار بیرجند مطرح شد:

لازمه داشتن شهری ایده آل، رفع نیازهای شهروندان است

بیرجند (پانا) ـ شهردار بیرجند گفت: لازمه داشتن شهری ایده‌آل، رفع نیازهای زندگی شهروندان است که تنها راه رسیدن به آن آگاهی از مشکلات و برنامه ریزی برای رفع آنها است.

کد مطلب: ۸۵۳۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد
لازمه داشتن شهری ایده آل، رفع نیازهای شهروندان است

مهندس محمد علی جاوید شهردار بیرجند روز دوشنبه در بیست و پنجمین ملاقات عمومی با شهروندان افزود: دیدار مستقیم با شهروندان و آشنایی دوطرفه و بی‌واسطه با مسئولین یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که می‌توان از طریق آن به درخواست‌های شهروندان ارج نهاد و رسیدگی کرد.

وی با بیان اینکه این دیدارها نقش بسزایی در ایجاد امید و اعتماد در میان مردم دارد خاطر نشان کرد: رسیدگی به مسایل و مشکلات مردم از جمله سیاست‌های خدمتگزاری است که باید به طور جدی در دستور کار مسئولین قرار گیرد.

شهردار بیرجند اضافه کرد: آشنایی با مسائل شهروندان می‌تواند مدیران را در برنامه ریزی برای حوزه های مختلف یاری دهد.

جاوید هدف این ملاقات‌ها را تسریع در رسیدگی به مشکلات شهروندان دانست و یادآور شد: بسیاری از خواسته‌های مطرح شده به حق و مدیران باید در دوران خدمت رسانی به مردم در جهت رفع نیازها و حل مشکلات آنها اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه مشکلات مردم عموماً مرتبط با حوزه شهرسازی است عنوان کرد: تلاش می‌شود با همفکری و اهتمام ویژه، در‌ راستای رفع چالش‌های پیش روی شهروندان گام های موثری برداشته شود.

لازم به ذکر است شهردار بیرجند در این دیدار به‌صورت حضوری دستورات لازم برای حل مسایل و مشکلات بیش از 40 نفر از شهروندان را صادر نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار