رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان گنبدکاووس

جشن عاطفه‌ها در ۲۱۰ پایگاه ثابت و سیار در گنبدکاووس برگزار می‌شود

گرگان (پانا) - دویست و ده پایگاه ثابت و سیار در شهر و روستای شهرستان گنبدکاووس آمادگی دریافت کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها هستند.

کد مطلب: ۸۵۱۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد
جشن عاطفه‌ها در ۲۱۰ پایگاه ثابت و سیار در گنبدکاووس برگزار می‌شود

محمد باقرپور با اشاره به برپایی 210 پایگاه ثابت و سیار جشن عاطفه‌ها در گنبدکاووس اظهار داشت: هر ساله برای کمک به فرزندان نیازمندان جشن عاطفه‌ها در سراسر کشور در آستانه بازگشایی مدارس برگزار می‌شود.

وی افزود: مرحله نخست برگزاری جشن عاطفه‌ها, پنج شنبه و جمعه, 15 و 16 شهریور ماه است که در روز پنج شنبه پایگاه‌های ثابت و سیار در سطح شهر و روستاهای گنبدکاووس کمک‌های مردمی را جمع‌آوری خواهند کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: 15 پایگاه ثابت, 20 پایگاه سیار و 175 پایگاه در 175 روستا گنبدکاووس آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

وی یادآور شد: در روز جمعه نیز, در همه مصلی‌های اهل سنت و شیعه شهر و روستا, پایگاه‌هایی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برپا خواهد شد و انتظار داریم لوازم التحریر و لباس و کفش و دیگر هدایای مردمی نو باشد تا شان و جایگاه نیازمندان حفظ شود.

باقرپور تاکید کرد: در سال گذشته, مبلغ 3 میلیارد و 680 میلیون ریال به صورت نقدی و غیر نقدی در جشن عاطفه ها از طریق کمک های مردمی جمع آوری و به نیازمندان اهدا شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان گنبدکاووس گفت: مرحله دوم جشن عاطفه ها در 11 مهرماه امسال در همه مدارس شهر و روستا برگزار می‌شود و هزینه‌ها و اجناس جمع‌آوری شده صرف دانش آموزان نیازمند همان مدرسه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار