ویژه آموزگاران تربیت بدنی اول تا سوم ابتدایی

اولین مرحله دوره آموزشی مهارت درس تربیت بدنی در دلیجان برگزار شد

اراک(پانا)- اولین مرحله از دوره آموزشی مهارت درس تربیت بدنی جهت کسب مهارت های ویژه آموزگاران تربیت بدنی پایه اول تا سوم ابتدایی به منظور اجرای کیفی برنامه های تربیت بدنی با اولویت مدارس دخترانه در محل دبستان شاهد محبوبه دانش دلیجان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۹۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
اولین مرحله دوره آموزشی مهارت درس تربیت بدنی در دلیجان برگزار شد

سرپرست آموزش و پرورش دلیجان در مراسم افتتاح این طرح گفت: اجرای این طرح نه تنها باعث افزایش فعالیت های حرکتی در سنین رشد و سواد حرکتی می شود، بلکه به شادابی و نشاط آموزگاران نیز می انجامد.

مهدی دلاوری ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی و همکاری آموزگاران، این دوره با کیفیت مطلوب در راستای ایجاد نشاط در مدارس ابتدایی دخترانه شهرستان برگزار شود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دلیجان نیز از آموزش آموزگاران پایه به‌ عنوان اثربخش‌ترین گزینه ممکن، در جهت سلامت دانش آموزان دختر و توسعه فرهنگ ورزش در میان قشر تأثیرگذار آموزگاران پایه یاد نمود.

محسن رفیعی افزود: با توجه به فقر حرکتی و زندگی آپارتمان نشینی و افزایش وزن دربین دانش آموزان همچنین به منظور برگشت نشاط و شادابی در مدارس، آموزش آموزگاران پایه در مدارس ابتدایی جهت اجرای کیفی برنامه های تربیت بدنی با اولویت مدارس دخترانه در اولویت برنامه های این معاونت قرار گرفته است .

وی بیان کرد: آموزش آموزگاران پایه به مدت 40 ساعت به صورت تئوری و عملی در هفته اول و دوم شهریور ماه برگزار می شود.

جعفری کارشناس تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش دلیجان نیز ضمن ارائه گزارشی از تعداد شرکت کنندگان و سرفصل های آموزش، بر لزوم همکاری همه معاونت ها و کارشناسان جهت اجرای مطلوب این طرح تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار