پیشتازان قمی، آماده حضور در تمامی عرصه های اجتماعی هستند/ حضور فعال پیشتازان قم در اردوی ملی جشنواره مهارت های تکشیلاتی پیشتازان

با حضور گروه های نمونه پیشتاز دختر قمی افتتاحیه هشتمین اردوی ملی جشنواره مهارت های تشکیلاتی دانش آموزان پیشتاز در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۸۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
پیشتازان قمی، آماده حضور در تمامی عرصه های اجتماعی هستند/ حضور فعال پیشتازان قم در اردوی ملی جشنواره مهارت های تکشیلاتی پیشتازان

پیش از ظهر امروز امروز افتتاحیه هشتمین اردوی ملی جشنواره مهارت های تشکیلاتی دانش آموزان پیشتاز با حضور مسئولان کشوری در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.
در این برنامه دانش آموزان پیشتاز قمی به عنوان اولین استان وارد سالن برگزاری مراسم شدند.
کاظمی معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش ضمن خوشحالی از حضور در جمع پرشور و خلاق پیشتازان و گرامی داشت یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر اظهار کرد: امروزه برای پیشرفت در جامعه نیازمند به مهارت ها و توانمندی هستیم و گوشه ای از این توانمندی در این تشکیلات و اردوگاه به افراد ارائه می شود.

معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش کسب تمامی این مهارت ها را همراه آموختن اخلاق شایسته پیشتازی، سبب رشد سازمان دانش آموزی در کل کشور دانست که باعث شناخته شدن این نهاد به عنوان بهترین بستر جهت اماده کردن دانش اموزان برای شروع یک زندگی موفق است.
وی در ادامه افزود: ایجاد روحیه امید و نشاط و شادابی در این اردو از مهم ترین دستاورد سازمان دانش اموزی است چرا که آینده جامعه ما از آن شما است و شما مدیران و مادران آینده جامعه ما هستید که می توانید نسل پویاتر و خلاق تری را تربیت کنید.

گفتنی است اردوی ملی پیشتازان دختر سازمان دانش آموزی با حضور 35 نفر از هر استان در اردوگاه شهید باهنر تهران از روز شنبه 3 شهریور تا چهارشنبه 7 شهریور برگراز می شود که در آن پیشتازان به مسابقه در خصوص مهارت های کسب شده می پردازند.

/زهرا ماشاء اللهی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار