درخشش معلمان و دانش‌آموزان استان در هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی سال 97-96

کرمانشاه (پانا) - فرهنگیان و دانش‌آموزان کرمانشاهی توانستند در مرحله کشوری جشنواره تولید محتوای الکترونیکی، از نظر تعداد برگزیدگان، همراه با استان‌های اصفهان و خوزستان، رتبه سوم کشوری را از آن خود کنند.

کد مطلب: ۸۴۸۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد
درخشش معلمان و دانش‌آموزان استان در هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی سال 97-96

مدیر کل آموزش و پرورش استان در گفت‌و‌گو با پانا گفت: فرهنگیان و دانش‌آموزان کرمانشاهی توانستند در مرحله کشوری این جشنواره و از نظر تعداد برگزیدگان، همراه با استان‌های اصفهان و خوزستان، رتبه سوم کشوری را از آن خود کنند.

مجید یزدان‌پناه با تأکید بر لزوم تولید ابزارها و استفاده از آنها در انتقال مفاهیم آموزشی و پرورشی، گفت: باید از فناوری‌های جدید در آموزش، بیشترین بهره‌برداری صورت گیرد و مواد آموزشی الکترونیکی باید جذاب، دلچسب و بروز باشد.

2155 نفر از معلمان، دانشجومعلمان و دانش‌آموزان استان برای شرکت در این جشنواره، در سایت رشد ثبت‌نام کردند که از این تعداد 1145 اثر به دبیرخانه استانی ارسال شد که پس از داوری، تعداد 60 اثر از معلمان، 1 اثر از دانشجومعلمان و 40 اثر از دانش‌آموزان به مرحله کشوری راه یافتند. در نهایت 7 اثر از معلمان و 2 اثر از دانش‌آموزان حائز رتبه کشوری شدند.

ضمن تبریک به جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان استان، مقرر گردیده مراسم معرفی و تجلیل از برگزیدگان کشوری و استانی در مهرماه سال جاری برگزار گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار