رئیس کل دادگستری استان تهران:

پرونده های مفاسد اقتصادی به صورت ویژه رسیدگی می شود

تهران (پانا) - رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به تعیین شعب و قضات ویژه در سطوح مختلف قضایی گفت: پرونده های مفاسد اقتصادی به صورت ویژه مورد رسیدگی قرار می گیرد.

کد مطلب: ۸۴۳۶۵۷
لینک کوتاه کپی شد
پرونده های مفاسد اقتصادی به صورت ویژه رسیدگی می شود

به گزارش دادگستری کل استان تهران، غلامحسین اسماعیلی در سومین نشست شورای قضایی استان تهران اظهار داشت: حسب تأکیدات ریاست قوه قضاییه، در سراسر کشور و به ویژه در استان تهران با رسیدگی قاطع، قانونی و سریع به پرونده های مربوط به مفاسد اقتصادی نقشه های پلید بدخواهان داخلی و خارجی را بی اثر می کنیم.

وی افزود: با توجه به تدابیر اتخاذ شده از جمله تعیین شعب و قضات ویژه در سطوح مختلف قضایی اعم از دادسرا، دادگاه های کیفری یک و دو، دادگاه انقلاب و محاکم تجدیدنظر، به هموطنان شریف، بصیر و انقلابی این نوید را می دهم که به پرونده های مفاسد اقتصادی به صورت ویژه رسیدگی شود و حسب مورد نیز به نحو مستمر اطلاع رسانی لازم از سوی مبادی ذیربط صورت خواهد گرفت.

اسماعیلی اضافه کرد: امروز کشور ما به شکل تمام عیار در شرایط جنگ اقتصادی قرار گرفته و دشمنان انقلاب، با به راه انداختن تبلیغات روانی شدید، قصد ناامید کردن مردم را دارند تا از این طریق به اهداف شوم خود نائل شوند. به همین دلیل ما وظیفه داریم تا با حمایت از تولید داخلی، ایجاد اشتغال و به کارگیری ظرفیت های موجود در کشور اعم از منابع انسانی و امکانات نقشه های دشمنان را خنثی کنیم.

رضا نجفی سرپرست حوزه معاونت اول دادستان تهران نیز گزارشی از پرونده های تشکیل شده پیرامون مفاسد اقتصادی در دادسرای تهران را مطرح کرد و محمد صادقپور مدیرکل بازرسی استان تهران نیز گزارشی از عملکرد حوزه تحت مسئولیت خود ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار