رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل :

فستیوال مدارس فوتبال اردبیل با حضور بیش از ۵۰۰ بازیکن برگزار می‌شود

اردبیل (پانا) - رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: فستیوال مدارس فوتبال اردبیل با حضور بیش از ۵۰۰ بازیکن پنجشنبه و جمعه در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۴۳۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد
فستیوال مدارس فوتبال اردبیل با حضور بیش از ۵۰۰ بازیکن برگزار می‌شود

صمد نوتاش در جلسه هماهنگی برگزاری فستیوال فوتبال مدارس فوتبال اردبیل اظهار داشت: فستیوال فوتبال مدارس فوتبال اردبیل با حضور بیش از 500 بازیکن پنجشنبه و جمعه 18 و 19 مرداد در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است .

وی با اشاره به این که در فستیوال فوتبال مدارس استان اردبیل ویژه پسران بیش از 500 بایکن حضور می‌یابند افزود: در این فستیوال 14 تیم از شهرهای مختلف استان حضور می‌یابند و زیر نظر مربیان و داوران مجرب این فستیوال برگزار می‌شود .

رئیس هیئت فوتبال استان تصریح کرد: هدف از برگزاری فستیوال فوتبال مدارس استان ویژه پسران شناسایی استعدادهای فوتبال استان است تا بتوانیم از ظرفیت آنان استفاده و آنان را به رده‌های مختلف تیم فوتبال معرفی کنیم .

نوتاش تصریح کرد: فستیوال فوتبال شهرستان‌های انتخابی استان در تمامی شهرستان‌ها برگزار شد و نفرات برتر در فستیوال شهرستانی انتخاب و به فستیوال استانی که 18 و 19 مرداد برگزار می‌شود راه یافته‌اند .

وی اظهار کرد: بعد از برگزاری فستیوال فوتبال مدارس استان اردبیل نفرات برتر این فستیوال‌ها به فستیوال کشوری راه می‌یابند افزود : انتظار می‌رود در آینده شاهد حضور بازیکنانی در اردبیل از رد‌ه‌های مختلف تیم ملی باشیم .

رئیس هیئت فوتبال استان از برگزاری فستیوال فوتبال دختران خبر داد و گفت‌: این فستیوال نیز بعد از برگزاری فستیوال شهرستان‌ها در استان نیز برگزار شد و نفرات برتر این فستیوال‌ها نیز به فستیوال استانی معرفی شدند .

نوتاش از برنامه‌ریزی برای توسعه فوتبال استان اردبیل خبر داد و گفت: برگزاری فستیوال فوتبال بانوان برای شناسایی ظرفیت‌های بانوان است .

وی تصریح کرد: فستیوال فوتبال شهرستان اردبیل نیز به مدت دو روز در ورزشگاه تختی برگزار شد و نفرات برتر به فستیوال استانی راه یافتند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار