مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی جهاددانشگاهی:واحدهای جهاد دانشگاهی "رتبه‌بندی" می‌شوند

اردبیل (پانا) - مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی جهاددانشگاهی گفت: بعد از پایان ارزیابی برنامه‌ ششم توسعه واحدهای جهاددانشگاهی که در طول ۳ ماه انجام می‌شود، واحدهای جهاددانشگاهی بر اساس میزان دستیابی به برنامه‌های پیش‌بینی شده رتبه‌بندی خواهند شد.

کد مطلب: ۸۴۱۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی جهاددانشگاهی:واحدهای جهاد دانشگاهی "رتبه‌بندی" می‌شوند

فرنوش باقری در جلسه شورای معاونان و مدیران جهاددانشگاهی اردبیل اظهار داشت: در ارزیابی برنامه‌ ششم توسعه واحدهای جهاددانشگاهی، با نگاه برون سازمانی به دنبال شناسایی نقاط قوت و قابلیت‌های بالقوه برای توسعه فعالیت‌ها هستیم که این ارزیابی‌ها با هدف نظارت بر فرآیند برنامه‌ریزی و کنترل و مدیریت راهبردی در راستای تحقق برنامه‌های ششم توسعه و اجرای صحیح آن انجام می‌گیرد.

وی بیان کرد: بعد از پایان ارزیابی که در طول سه ماه انجام خواهد شد، واحدهای جهاددانشگاهی بر اساس میزان دستیابی به برنامه‌های پیش‌بینی شده رتبه‌بندی خواهند شد و برنامه‌هایی که نیاز به بازنگری و بررسی بیشتر دارد در شورای معاونین جهاددانشگاهی مطرح خواهد شد تا راهکارهای جدیدی برای دستیابی به آن‌ها پیشنهاد شود.

مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی جهاددانشگاهی خودارزیابی انجام گرفته توسط جهاددانشگاهی استان اردبیل برای بررسی میزان پیشرفت اهداف و برنامه‌های عملیاتی خود را قابل تقدیر دانست و افزود: این امر روند ارزیابی را تسهیل کرد و سبب شد کار ارزیابی در زمان کمتری صورت گیرد.

باقری با اشاره به ظرفیت‌های خوب استان اردبیل برای توسعه فعالیت‌های جهاددانشگاهی تصریح کرد: اردبیل، ظرفیت‌ آموزشی خوبی برای فعالیت در حوزه پزشکی دارد و جهاددانشگاهی با برگزاری دوره‌های تخصصی در این زمینه،کارنامه موفقی از خود نشان داده است.

وی ارزیابی عملکرد حوزه آموزش واحد اردبیل در سال گذشته را مناسب و مطابق با اهداف و برنامه‌های پیش‌بینی شده برشمرد و گفت: در استان اردبیل برنامه‌های آموزشی عملیاتی و تحقق یافته و 13 درصد نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت داشته است.

در این جلسه رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل نیز نتایج ارزیابی را چراغ‌ راه برای اجرایی کردن برنامه‌ها و پیشبرد اهداف این نهاد انقلابی دانست و افزود: با روحیه جهادی و تلاش همکاران، برای تحقق اهداف و برنامه‌های معاونت‌های این واحد مصمم هستیم.

مهران اوچی اردبیلی اظهار کرد: در تلاش هستیم فعالیت‌های جهاددانشگاهی اردبیل در راستای اهداف و برنامه‌های پیش‌بینی شده حرکت کند تا نتایج حاصل از آن، در شأن و منزلت این نهاد انقلابی باشد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر جهاددانشگاهی واحد اردبیل به دنبال برنامه‌های مأموریت محور مورد نیاز استان است، تصریح کرد: امسال در راستای توسعه خدمات آموزشی جهاددانشگاهی در استان، مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت شماره سه را در اردبیل راه‌اندازی کردیم و در حال حاضر نیز به دنبال ایجاد شعبه این نهاد در شهرستان‌های تابعه استان هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار