در گفت‌وگو با پانا

سرمربی تیم ملی جودو: بازی‌های آسیایی جای کسب تجربه نیست؛ برای حضور در جاکارتا بهترین‌های ایران را انتخاب کردیم

تهران (پانا) - محمد منصوری، سرمربی تیم ملی جودو معتقد است از آنجا که بازی‌های آسیایی برای ورزش ایران حکم المپیک را دارد، نمی‌توان به این رقابت‌ها نگاه کسب تجربه داشت و باید بهترین‌ها را روانه این مسابقات کرد.

کد مطلب: ۸۳۹۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد
سرمربی تیم ملی جودو: بازی‌های آسیایی جای کسب تجربه نیست؛ برای حضور در جاکارتا بهترین‌های ایران را  انتخاب کردیم

محمد منصوری، سرمربی تیم ملی جودو در گفت‌وگو با پانا درباره ترکیب نهایی تیم ملی در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا گفت: در حال حاضر سعید ملایی، جواد محجوب، محمد بریمانلو و علیرضا خجسته نفراتی هستند که برای تیم ملی به بازی های آسیایی جاکارتا اعزام خواهند شد. این چهار نفر از بهترین‌های جودو در ایران هستند و در مدت اخیر تمرین‌های خوبی داشتند.

وی ادامه داد: بازی‌های آسیایی برای ورزش ایران حکم المپیک را دارد و از همین بابت این عرصه محلی برای کسب تجربه نیست و باید نفراتی اعزام شوند که بهترین باشند. به همین دلیل ما این افراد را انتخاب کردیم.

سرمربی تیم ملی جودو درباره برنامه‌های ملی‌پوشان تا قبل از اعزام به جاکارتا عنوان کرد: ما فعلا در اردو هستیم و به صورت پیوسته تمرینات را انجام می‌دهیم، طبق برنامه‌ریزی‌هایی که داشتیم تا چهارم مرداد در اردو هستیم و بعد از آن به همراه محجوب به کرواسی می‌رویم تا در مسابقات این کشور حاضر شویم، در مسابقات گرنداسلم کرواسی محجوب تنها نماینده ماست. بعد از آن هم به دنبال این هستیم که اردوی مشترک سه روزه با جودوکاران کرواسی داشته باشیم.

منصوری در پایان گفت: اردوها در این روزهای آخر به صورت پیوسته در حال برگزاری است و ما امیدواریم جودوی ایران بتواند امسال در آسیا عملکرد قابل قبولی داشته باشد. جودو رشته دیربازدهی است و زمان می‌برد تا یک ورزشکار به اوج برسد. ما تمام تلاش خودمان را می‌کنیم ضمن اینکه نفراتی که برای جاکارتا انتخاب کردیم بهترین‌های ایران در وزن خودشان هستند و از این بابت خیالمان راحت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار