نسخ در مراکز درمانی تأمین اجتماعی فقط به صورت الکترونیکی صادر می‌شود

تهران (پانا) - معاون برنامه‌ریزی و نظارت اداره کل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی به تشریح برنامه حذف دفترچه درمانی مراکز درمانی ملکی و طرف قرار داد این سازمان پرداخت.

کد مطلب: ۸۳۷۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد
نسخ در مراکز درمانی تأمین اجتماعی فقط به صورت الکترونیکی صادر می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، سید مجید صادقی راد به مناسبت هفته تامین اجتماعی گفت: ٤٢ میلیون نفر در کشور تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند.

وی یکی از زیرساخت‌های مهم سلامت در کشور را نظام الکترونیک سلامت عنوان کرد و گفت: شروع این برنامه با نسخه‌های الکترونیک است و تولید پرونده سلامت برای همه هموطنان در انتهای این برنامه است.

صادقی‌راد افزود: از شهریور ٩٥ حذف دفترچه درمانی و صدور نسخه الکترونیک در مراکز درمانی ملکی سازمان تامین اجتماعی که بالغ بر ٣٧٠ مرکز هستند آغاز شد و تاکنون ٨٠ میلیون نسخ الکترونیک صادر شده و نسخه کاغذی در مراکز این سازمان صادر نمی‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت اداره کل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی گفت: حذف دفترچه درمانی در مراکز طرف قرارداد نیز در دستور کار قرار گرفت و اکنون در برخی استان‌ها این برنامه به صورت پایلوت در حال اجراست در آینده نزدیک در تمامی مراکز درمانی طرف قرارداد اجرا می‌شود و تلاش می‌کنیم بیمه شده به هر مرکز درمانی در آینده نزدیک مراجعه کند نیازی به دفترچه درمانی نباشد.

وی افزود: در سال گذشته ٦٣ میلیون مراجعه به پزشکان مراکز درمانی تامین اجتماعی انجام شده و از این تعداد یک میلیون مورد بستری داشتیم و تمامی نسخ صادر شده در این مراکز در به شیوه الکترونیک بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار