برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه (ع) و روز دختردر شبانکاره

بوشهر/شبانکاره(پانا)_ جشنی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه (س)و روز دختر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه شبانکاره به همراه بخشدار و شورایی شهربرگزارشد.

کد مطلب: ۸۳۷۴۲۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه (ع) و روز دختردر شبانکاره

رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه شبانکاره ضمن تبریک‌ ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س)وروزدختراظهارداشت: در طول تاریخ اسلام بانوان فداکار، شجاع و دلسوزی وجود داشتند که حضرت معصومه(س)یکی از چهره های درخشان و بی همتا بین آنان است.

عباسی در ادامه از دختران خواست تا با سیره حضرت معصومه(س) بیشتر آشنا شوند و تاکید کرد: حضرت معصومه (س) را به عنوان الگوی اخلاقی و رفتاری خود قرار دهند.

وی ‌تصریح کرد: اهمیت و توجه به دختران و همچنین الگوپذیری آنها از سیره و زندگی حضرت فاطمه معصومه(س) می‌تواند در تربیت نسل‌های آینده و جامعه نقش موثری داشته باشد.

همچنین سلیمانی بخشدارشبانکاره ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (س)،روز دختر ودهه کرامت در خصوص کرامت وفضایل حضرت معصومه (س) مطالبی را بیان نمود و اظهار کرد: دختران با الگو قراردادن زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت فاطمه معصومه (س)، جامعه اسلامی را به سر منزل ‌کمال رهنمون خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار